Bah, dat ge*** ook altijd, word er gek van!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:37

Jeetje, wat klinkt dit bekend *zucht*
Zoals je het omschrijft, precies de metaliteit als bij ons op de ponyclub heerste. Grootste probleem daar was alleen, dat de voorzitter van de ponyclub zo'n air had.......

Het vervelende is dat je er niets tegen kunt doen, behalve weten dat je zelf gelijk hebt. Wat een ruzies er bij ons niet regelmatig waren En vaak ging het nergens over.....
En precies wat je zegt, als jij de eerste bent die je mond open durft te trekken, krijg je ook de volle lading Scheve mond
Ik ben blij dat ik bij die club weg ben, hoewel ik een periode super les heb gehad, had ik het helemaal gehad met de mentaliteit daar.
Sterkte Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:42

Niet te druk om maken Dat is het allemaal helemaal niet waard..... (ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan Knipoog)
Als ik dit weer lees, ben ik helemaal overtuigd echt precies de ponyclub hier Scheve mond

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 22:04

Dat geeft de burger moed Haha!
Tuurliijk mag jij je mening geven, net als ieder ander. Als je tegenwoordig al niet meer kan zeggen wat je dwars zit......

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:29

Heb je er nu een beetje beter gevoel over?
Fijn dat je het met haar nu iig uit hebt kunnen praten Lachen Maar wat gaat er nu verder gebeuren?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Neon, SemrushBot en 47 bezoekers