Wow... een nieuw paardenleven voor Karin!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 14:43

Een saai leven zal ik nooit krijgen, daar ben ik nu wel van overtuigd. De ene verrassing na de andere, de ene verrassing iets leuker dan de andere. Vorige week liep ik hier op Bokt nog m'n hart uit te storten omdat ik zo'n rare week achter de rug had. Ook deze week gebeuren er weer onverwachte dingen, maar wel dingen waar ik erg blij mee ben! Lees mee...

Afgelopen maandag ben ik dus met Mayo en Laudine bij Prisca en Leys geweest, en een hele leuke, gezellige dag gehad. De foto's van die dag hebben jullie kunnen bewonderen op het Plaatjesforum.

Gisteravond laat kwam ik pas om 23.45 op Bokt en ik vond daar een privéberichtje van Prisca. Hoewel berichtje, het was een behoorlijke lap tekst Lachen. De inhoud kwam in het kort op het volgende neer:

Hoe ik het zou vinden om bijrijder van Leys te worden...

Ik zat ff naar adem te happen achter mijn pc'tje en toen ben ik heel hard gaan gillen naar m'n huisgenootje: IK MAG EEN HEEL GAAF PAARD GAAN BIJRIJDEN!!!

Pris liep al een tijdje aan een bijrijder te denken en ik had sinds mijn vakantie in NZ wel weer zin om wat fanatieker te gaan rijden. Financieel en praktisch gezien zit een eigen paard er voor mij op korte termijn niet in, maar bijrijden zou wel een reële optie zijn. En toen kwam dus het voorstel van Prisca, geheel onverwacht, maar zeer welkom. Pris, ik kan er alleen maar heel blij om zijn dat jij jouw Leys aan mij durft toe te vertrouwen!

Ik heb ook het idee dat het tussen mij en Leys wel gaat klikken, ben zelf ook wel een eigenwijsje Tong uitsteken . Aanstaande zondag ga ik weer met Prisca naar Leys toe en dan gaat de 'gewenningsperiode' echt van start.

Nu ik dit verhaaltje zit te tikken (hoor eigenlijk te werken), zit ik weer te glimmen achter m'n pc'tje. Wat kunnen de dingen toch raar lopen... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 15:25

Hihi, en hij is wel 20 cm groter dan Menno! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 15:35

* zit nog steeds te glimmen achter pc-tje *

Lachen Lachen Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 19:50

Boktweekend, nog helemaal niet aan gedacht... Hoop dat het dit jaar nog wel doorgaat hoor! Prisca en ik wonen inderdaad vrij dicht bij elkaar, Leys woont ongeveer in het midden Lachen. Ongeveer een half uurtje van mijn huis. Hoop snel een autootje te hebben - ben bezig met een baan waar ik een autootje krijg, zou leuk zijn als dat wat wordt, en anders ga ik gewoon lekker fietsen! Zet ik een fietsje neer bij het dichtstbijzijnde station, dan is het nog maar 10 minuutjes. Lachen

Mijn zusje mailde trouwens dat ze binnenkort ook wel naar een miniboktmeeting wil komen (5 mei kan ze niet mee naar de Efteling). Apeldoorn is voor haar ook prima te doen, dusse... als ze ook mee mag naar de Groningers en de Stinkers, dan is zij ook heel blij! Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-18 20:53 ]</font>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 08:37

Gaaf, al jullie reacties!

Ik ben zelf ook hartstikke blij. En ik vind het nog steeds heel grappig dat ik nu een paard van 1.70 ga rijden, terwijl ik altijd loop te roepen 'doe mij maar een kleintje'. Maar toen ik maandag op Leys zat, voelde ik niet eens zoveel verschil met Ameretto, terwijl ze toch 15 cm in hoogte verschillen. Ik kon ook prima in het zadel blijven zitten, iets waar ik bij grotere paarden vaak wat moeite mee heb. Misschien ook wel omdat Leys vrij korte gangen heeft en Ameretto vrij ruime, dan voel je het verschil minder. Ik heb al veel zin in zondag! Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-19 09:38 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Niika, Sanne_com, Vagabondo, YandexBot en 53 bezoekers