FALABELLA in de auto! Toch niet normaal?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

FALABELLA in de auto! Toch niet normaal?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 15:51

Ik was vandaag met mijn vriendin voor een paardje gaan kijken. En op de terug weg reed er iemand voor ons. In een heel klein auto'tje een Fiësta. Wij zagen iets achterin staan, maar we konden het eigenlijk niet geloven. Maar echt waar die mensen hadden een Falabella in de kofferbak staan!!! Heel klein, dat beestje werd helemaal tegen het raam gedrukt! En de man reed niet zachtjes ook, het beestje werd heen en weer geschud door die auto bij heuveltjes en bochtjes echt zielig! Maar tegen de tijd dat we ze zagen waren ze alweer na 5 minuutjes ergens in gegaan naar huis toe denk ik. Echt te zielig, wat spoort zulke mensen dit te doen? Krijgen ze hier geen vette boete voor?!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 15:53

Hier krijg je id een boete voor, (als ze je betrappen dan hè?) het is namelijk verboden om vee in de auto te vervoeren.

Je mag niet eens een babyhangbuikzwijntje ter grootte van een flink konijn in je auto hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 16:08

Wij hebben eens een veulen van een dag in de auto gehad.
Hij moest met spoed naar de kliniek.
De merrie ging ook mee in de trailer maar het veulentje kon niet staan en dus al zeker niet in de trailer.
Dus toen maar achter in de auto
De merrie bleef verbazingwekkend kalm
En uiteraard hielden wij er wel rekening mee dat er een veulentje in de auto lag.

Het veulentje is helaas de dag erop ingeslapen in de kliniek. Huilen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-01-02 16:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 16:09

Mijn ma had telefonisch onze haflingerveulen besproken.
Dus zei: als we hem gaan halen past ie echt wel op de achterbank, is toch zielig zo'n klein ding helemaal alleen in z'n trailer Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Toen zag ze hem OW nee die past echt niet op de achterbank *LOL* *LOL* *LOL*

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 16:27

Max is al veulen ook op de achterbank vervoert hebben we van zijn vorige eigenaar gehoord. Heel lollig maar verboden. Ik ken ook wel iemand die zijn shetjes wel eens achter in een bus heeft vervoert.
Maar paarden/pony's mogen ook niet los in de trailer. Maar ik ga Dennis en Tammy toch echt niet vast zetten hoor! Hij kan onder de buizen door dus dat doe ik echt niet. Ze kunnen zich dan heel makkelijk ophangen. Gewoon lekker los dus.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 16:29

Ik heb het ook wel eens gezien. In een ford mondeo een shetveulen en het dochtertje ging er ook nog bij zitten. Kan levensgevaarlijk worden als dat beestje in paniek raakt

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 18:13

dat ie tegen het raam aan werd gedrukt vind ik wel zielig hoor!! maar opzich is dat vervoeren verboden..... ook al heb ik mijn geitjes ook in de auto vervoert, maar dat is wat anders als een pony

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 21:27

De eigenaar van mijn verzorgpony's heeft geloof ik ook een pony vervoerd in de auto. Maar dat was dan wel een (1-jarige??) mini-shet en in zo'n grote auto, waar je achter de stoelen eruit kan halen. En het was geloof ik maar een klein stukje.
Maar dat is het gewoon zielig! Helemaal tegen de ruit gedrukt? In zo'n klein autootje, dat doe je toch niet

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 22:09

mn vriend heeft hier ooit wel eens een geintje over gemaakt; ik wil graag nog een ponytje erbij als maatje voor guido. zegt mn vriend ach joh als we een leuke tegenkomen nemen we hem gewoon mee op de achterbank!!

kon me niet voorstellen dat er mensen waren die dit echt deden.... Verward