Verzorgpaard weg...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Verzorgpaard weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-02 14:19

Hoi!

Had ik eindelijk een paar (3) leuke paardjes gevonden om op te rijden...is er al weer een verkocht...ach ja, waarom ook niet hè..ik ben het maar.

In oktober 2000 is Skippy weggegaan (mijn eerste verzorgpony) in juli 2001 is Tinne weggegaan (mijn eerste verzorgpaard) in oktober is Oginia weggegaan en ach...laten we het nieuwe jaar eens goed beginnen...Equitop weg... Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig

Echt heel erg poedersuiker, want de ruiter die hem op wedstrijden uitbrengt gaat voor een maand op vakantie en dan zou ik hem mogen rijden (ik reed hem al, maar dan zou ik hem elke dag mogen rijden, dat kon normaal niet omdat die ruiter dan ook nog moest trainen voor wedstrijd)... En hij liep altijd hartstikke fijn, hij was een hengst, maar daar was nix van te merken...hij liep zo langs hengstige merries...No problemo voor Equitop. Ik wist niet eens dat hij weg ging of weg zou gaan...ik kwam gisteren op de manege (eigenlijk moet ik het nu een "stoeterij" noemen, maar omdat het eerst een manege was, heb ik dat altijd gezegd en blablabla). En dan ligt er altijd een rooster op de tafel in de kantine (waar alle paarden op staan en dan staat erachter wie ze moet rijden). En ik moest Ratina rijden (Floraquina moest op jumping) en achter Equitop stond een streepje. Ik dacht al:"huh....??" Maar ja, verder niet echt bij nagedacht en ik wilde hem toch een beetje beweging geven (rondje stappen in het bos) en ik loop naar zijn stal...geen Equitop... Ik gelijk terug naar de kantine, vragen waar Equitop was:"ja, die is weg" En hoe ze het zei...met zo'n lach op haar gezicht...Ik heb appelflap niet eens afscheid kunnen nemen...das de tweede al (van Tinne heb ik ook geen afscheid kunnen nemen)...Ik blijf het gewoon stom vinden...Ze hadden toch zeker wel heel even kunnen bellen ofzo...Ik weet het, ik heb nu nog wel twee andere waar ik op kan rijden, maar dat maakt het verdriet om Equitop niet minder...

xxxSanne


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 20:30

Ja ik weet het.... ongeluk is alleen bestemd voor mij geloof ik...
Maar ja... ooit komt er nog eens een tijd en dan heb ik mijn eigen paard...hoop ik dan...

xxxSanne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Fee_, Googlebot, Jintexx, Koekie73, Lalladidoo, Leukertje, Lizenlotte, Maaike_Ma, maitestar23, mirriejj, Mizsz_Kitty, Moraira, Nannetje7, Nienke1979, stal_HD, Vagabondo, VogeltjeM, xLauLaUx, Xrachelle, XxMariellexX en 130 bezoekers