Een los lopende Gipsy....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Een los lopende Gipsy....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 19:02

Ik fietste net naar mn paardjes toe, en ik passeerde een beetje een geprikkelde Tinker die vast gehouden werd door een meisje met dr vader.... dus ging er al ruim omheen. En er passeerde me een busje die even later stopte en ik hoorde toen wat roffelende hoeven op de weg, en dat ik om keek galoppeerde die Tinker dwars over de weg op me af, kreeg bijna een hart verlamming Ach gut dus ik ben maar gestopt en riep een paar keer hoooo.... en toen ging ze draven en stak ze dr neus in t gras dus ik dacht mooi die gaat lekker eten maar toen begon die auto weer te rijdn en rende ze weer door... jeetje en de vader rende er al achter aan de hele tijd en even later rende ze een erf op en heb hij haar kunnen pakken. Ze heb wel lekker kunnen rennen *LOL* Mn hart zat nog in mn keel dat ik bij de paardjes kwam en ik ontdekte bij binnen komst dat er een jong kalfje geboren was die mij errug eng vond dus heb ik m flink aandacht gegeven en lekker er niet meer aan gedacht... Kalfje en ik zijn nu dikke maatjes Haha!

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~



_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 19:31

Ja idd... mazzel dat t aan de rustige kant van de weg was trouwens, was ik vergeten te zeggen. er zijn aan de andere kant van de weg al minstens 3 paarden om t leven gekomen, ook heeft er een fjordje zn been gebroken.... *brrrrrrr*

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, Annienke, chinnie, Dartel, Iris94, Laibadji, Liiesjjj, MaxEnHenkie, redbutton, StalNollie, Tieme en 145 bezoekers