GVD Wat bezielt dat paard nou weer?? *^!#!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 19:43

Het gevoel is zeer bekend (ik kan niet anders dan dat zeggen, ik heb m'n beest een week niet aangekeken na de provinciale kampioenschappen), maar boos heid heeft nu niet zoveel nut meer natuurlijk.

't Is net zoiets als de mijne die laatst ineens rechtop naast me stond (had haar aan de hand) - het enige wat je kunt doen (en wat je gedaan hebt natuurlijk) is flink op z'n flikker geven en hopen dat 't niet weer gebeurt.

En, hard gewerkt vandaag met hem??

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~



Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 23:58

Tsja, het is vaak moeilijk voor ons om te beseffen dat een paard niet 'denkt'(niet logisch redeneert).
Toen die van mij ineens recht omhoog stond (aan de hand) was dat de eerste keer omdat ze twee dagen niet in de wei geweest was, toen de hoek omkwam en de wind in haar gezicht voelde en dacht Party!! Party!! ! En mij even vergat.....de tweede keer (de volgende dag!)waren we in de tamelijk donkere binnenbak en lag er buiten sneeuw (eng!) en ze was bovendien wederom onwijs fris.
Even om te kijken of hier iets voor jou uit te halen is......zal wel niet. Kan het niet 'gewoon' verzet zijn? (ik heb hier geen zin in!!)
Misschien moet je niet nadenken waarom, heeft nu toch weinig nut meer denk ik. Direct laten weten dat dit gedrag niet op prijs gesteld wordt is het enige wat je eraan kunt doen.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers