Update Nikita

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Update Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 22:11

Afgelopen vrijdag zijn we weer met Nikita naar de DA geweest... ze at nog steeds niet, lag alleen maar te rillen en was eigenlijk niet veel meer dan een zielig hoopje hond.... Verdrietig

Ik ging er heen met de intentie om haar uit haar lijden te verlossen, als de bloedtest foute boel zou zijn... want ALS ik haar zou laten inslapen, wou ik zeker weten dat het nodig was geweest... In de wachtkamer kreeg Nikita het erg benauwd... zo erg dat ze op een gegeven moment letterlijk naar lucht zat te happen... maar in de spreekkamer werd het gelukkig wat beter... ze werd rustiger, en het bloedafnemen accepteerde ze ook zonder problemen.... Lachen

Na de bloedafname moesten we wachten op de uitslag... dus ik haar tussendoor laten plassen... en weer terug naar binnen... en daar was het spannendste moment... de uitslag..... Haar lever is goed... maar de waardes van haar nieren waren wat te hoog..... kan komen doordat ze een week niet gegeten had, kan komen door andere dingen... we moeten woensdag terugkomen voor nog een bloedtest, maar nu voor alleen de nieren...

Nikita heeft ook een prikje gehad om de eetlust wat te stimuleren.. en die doet z'n werk prima... ik weet niet hoe lang die dingen werken, maar gister en vandaag heeft ze goed gegeten... zachtvoer, lange vingers, rosbief, .... uiteraard alles in kleine hoeveelheden, zodat haar maagje en darmen weer rustigaan kunnen wennen aan voedsel... ik hoop dat ze de brokken die ik speciaal heb besteld (http://www.farmfood.nl Knipoog ) ook gaat eten.... ze heeft door dat we haar een klein beetje betuttelen, en eet tot nu toe eigenlijk alleen de lekkere dingen... Haha! Maar ja... ze eet tenminste weer, en ze spuugt het niet uit....

Er zit ook weer wat leven in... ze loopt weer vrolijk rond, loopt me weer uit te dagen, blaft weer als ze maar wat denkt te horen, begraaft haar hondenfrikandel onder mijn dekbed en kussen... Haha!

Ik twijfel alleen heel erg of ik haar zonder medicijnen door wil laten gaan (of evt. met alleen plastabletten), of dat ik het toch nog een keer wil proberen met hartpilletjes.... ze sloegen tenslotte goed aan, maar ze waren ook de oorzaak van het hele grote dieptepunt... ik overleg iig woensdag met de DA... en ik geniet nog met volle teugen van mijn wijffie... Lovers

Afbeelding

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 22:16

Wat een lieve foto Lovers
Gelukkig gaat het weer wat beter met haar...sterkte woensdag...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:00

aaah gossie wat een lieve foto!

en wat fijn dat het zoveel beter gaat!
ze komt er helemaal boven op!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 23:28

ik kan niet vertellen hoe blij ik ben dat het beter gaat... net met uitlaten ook weer... ze liep weer lekker haar eigen tempo, nam weer het voortouw... Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:22

fijn dat het wat beter gat echt cute is die foto.hoe oud is ze?

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:27

Ach wat een schattig hondje!!!
Fijn dat het weer wat beter met haar gaat!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 21:11

dank jullie... Lachen Ze is echt weer bijna de oude nu.... ze heeft vanavond bij mijn vader een stuk vlees van zijn bord gejat... Haha!

Nimber: ze is 4 jaar.... Lachen

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:59

hij is echt lief hopen dat hij weer helemaal de ouden word meis