Vriendin gestopt met paardrijden voor jongen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 20:45

Ik ben benieuwd, deze discussie is al een paar keer geweest... Vraag me af hoe het deze keer gaat, ik durf er mijn hand bijna voor in t vuur te steken dat het ongeveer dezelfde kant op gaat. Haha!
Mijn paard is een blijvertje, dat staat vast, maar ik kan me wel voorstellen dat ik mijn tijd ooit eens moet gaan verdelen. Maar mijn paard blijft 50% van de tijd krijgen, en alle tijd die hij daarnaast nog nodig heeft. Als iemand daar problemen mee heeft? Tsja, dan had deze of gene er maar niet aan moeten beginnen.
Om mij te versieren moet je eerst mijn paard versieren... al verandert dat nu wel Schijnheilig

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 14:46

Rieja: dat dacht ik ook te kunnen. Maar ik heb gemerkt dat als mensen erachter komen dat je ook nog een paard hebt, ze opeens heel anders tegen je aankijken. Nu vinden ze me een verwend kreng, maar goed, dat liever dan dat ze me achteraf opeens laten stikken OMDAT IK EEN PAARD HEB.
En het blijkt dat ik niet zo'n kreng ben als veel mensen denken... Gelukkig maar! Vork

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 44Myrthe44, Camino_S, carina, Josien_, Karintich, Lucia88, meggiemeg, Miekie74, RianneH, Shinedown, Tieme, Titsia, Zinzi_jewel en 122 bezoekers