dagje bon met marije

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

dagje bon met marije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-02 17:55

Nou vanochtend emt Marije afgesproken bij een pleintje, precies 11 uur was ik daar, Marije stond er al, we zijn gelijk doorgefietst naar Bonanza, onderweg ff bij Anja en Jan's (eigenaren) huis gestopt om te zeggen dat wij bon wel zouden uitmesten, ze waren er neit Boos!
nou ja doorgefietst, toen we daar kwamen zat Nykie zonder zadel op bon.
Ff hooi zeggen, bon was dus heel vervelend, dus ik moest er maar op.
Ze idd erg vervelend, heeft nog een klein bokje gegeven Kusje en een keer geprobeert te steigeren omdat ze niet stil wou staan.
Heb alleen maar gestapt, ja misshcien 1 rondje gedraafd, want het was vrij glad zei Anja. Viel op zich heel erg mee. Nog ff het wijken geoefent en dat deed ze al aardig. Toen ging Nykie dr ff uitstappen en zij zei meteen dat ik dr goed 'getemt' had. Toen Marije dr ff op, ook ff gewijkt, gestapt. Marije vond dr lekker licht in de mond, das ook zo.
Toen afgezadelt, Marije en ik ff gegeten en bon ook. Toen zijn we ff aan de gang geweest met bon dr spaanse pas(voetje geven), die was ze nl. weer verleert. Ze kan het nu weer, alleen meot ze haar been nog wat hoger optillen.
Wij dr nog ff gepoetst, nog wat foto's gemaakt.
Daarna nog even losgegooid, het was helemaal enit zo glad, want bon scheurde overal heen, haha.
In het begin was het ent alsof ik een onzichtbare longeerlijn in me hand had, haha.
Toen ff lekker uitlaten bokken/rennen. Weer op stal, weer gepoetst.
En toen zijn we naar huis gegaan.

-Maaike-

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-02 13:10

hahaha, ja marije schoot de foto's weg.
Ennuh Nykie is de dochter ja, 5 jaar oud.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, BimAsSpi, Elegance_, Martje70, Poety, xVerax en 36 bezoekers