Sleutels kwijt! :/

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Sleutels kwijt! :/

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 20:38

Hallo allemaal.

Ik was vrijdag naar de paarden geweest had gewandeld, uitgemest, gevoerd enzo en ik was klaar dus wou ik me sleutels pakken om de boel aftesluiten naar huis te gaan. Dus ik wil me sleutels pakken uit de kast. (want daar liggen ze meestal) Maar deze keer dus niet! Ik helemaal in paniek want ben altijd al zo bang om me sleutels kwijt te raken want er zit echt alles aan. Huis, stallen, kluisje op school, hek van de wei. Ik heel die kast overhoop halen en maar zoeken en zoeken. Niks niks niks. Ik al helemaal bang dat ik naar huis moest lopen door de regen 25 min ong. Rolleyes Dus ik helemaal boos de deur van de kast dichtsmijten om maar naar huis te gaan lopen. Wat zie ik dan? Jahoor de sleutels zaten gewoon in het sleutelgat!! Vond het echt wel stom van mezelf zeg! Bloos

Suusje1986

Berichten: 1154
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:43

Haha, echt iets wat mij ook zou kunnen overkomen. Ik ben ook altijd zo bang om mijn sleutels kwijt te raken. Gelukkig maar dat ze nog in het sleutelgat zaten

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 20:45

Ow gelukkig dan ben ik niet de enigste die zoiets doms doet! Knipoog

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:51

hihi, zoiets stoms overkomt mij ook steeds vaker Haha! Knipoog
zat ik mijn hond te zoeken Rolleyes iedereen kijkt je aan van, je hond zoeken doe normaal zeg, stond ze een paar meter voor me achter de bosjes Frusty

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:54

Zo hoorde ik laatst ook zo'n soort verhaal. Was een jongen op de paardensport opleiding bij ons in het dorp zijn sleutels kwijt, ze zaten aan een felgroene keycoard. Hij de hele bak doorlopen, stallen allemaal bij langs, komt ie een poos later terug, hij had ze gevonden! Had ie dat keycoard (met de sleutels) gewoon om zijn nek!! Nou ik zal je zeggen. lag in een deuk toen ik dat hoorde!!!

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:07

Haha sleutels... Breek me de bek niet open... Lips are sealed
Mijn vriendin is ook altijd haar sleutels kwijt... Dan hebben we de stallen afgesloten, en dan zijn we bijna bij haar huis en dan zegt ze...
Heb jij mijn sleutels gezien?? Haha!
Dan moeten we weer helemaal terug, de donkere stallen in, om haar sleutels te zoeken.
Mevrouw weet ook nooit meer waar ze haar sleutels had neergelegd... Schijnheilig

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 21:46

Ik heb gelukkig me sleutels van de paarden bij me sleutel van me fiets gedaan dus zo kan ik ze niet vergeten. Ideetje voor je vriendin misschien? Haha!

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:13

_Linda_ schreef:
Ik heb gelukkig me sleutels van de paarden bij me sleutel van me fiets gedaan dus zo kan ik ze niet vergeten. Ideetje voor je vriendin misschien? Haha!


Mijn vriendin heeft het aan haar autosleutels zitten, en er zit een key-koord aan... Bloos En nee, ze is niet eens blond... Ze is gewoon vergeetachtig... Haha!

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:19

Bwahahahaha! Vette lol!!! overkomt mij ook wel eens!!! Dan zoek ik bijvoorbeeld een paardenkoekje en dan denk ik: net had ik hem nog, waar issie nou? en dan kan ik hem niet vinden.. wat denk je, heb ik hem in mn hand!!! Haha! maargoed!!! mn paard kan ik iig altijd vinden, die raak ik niet kwijt.. jullie wel?

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:07

haha zoben ik een keer mijn kist sleutel 3 maand kwijt geweest... lag die in een opgerolde handoek onderinmijn kist Scheve mond wie verwacht dat Haha!

maar gelukkig heb je je sleutels weer Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:31

Ik ben maanden mijn autosleutels kwijt geweest. Kon die dingen echt nergens weer vinden dus een hele tijd met de reserve sleutel op stap geweest. Ga ik na een maand of 2 mijn ruitensproeierreservoir weer bijvullen liggen ze daarnaast onder de motorkap Bloos!
Haha!

Overigens ben ik ook een ramp met sleutels. Ik loop ermee in de handen tot ik mijn handen ergens anders voor nodig heb en gooi ze dan ergens neer. Altijd moet ik nadenken wat ik het eerste heb gedaan toen ik het huis binnenkwam.... en daar liggen ze dan... Bijv. in de koelkast, in het fonteintje van de wc, naast de broodtrommel, op de tv, naast de computer, op de trap, etc. etc.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 08:01

whaha, ook iets voor mij Knipoog
Wil je een elastiek in je haar doen, pak je er 1, en loopt weg, 2 minuten later voeral kijken waar je hem hebt gedaan. Pakt weer een nieuwe, en even later kom je erachter dat ie nog om je hand zat *LOL*

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 09:49

Jaa idd, dat heb ik ook nog wel is!! Of je bril kwijt die je op je hoofd hebt staan, hoor je ook nog wel eens!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 11:30

wij waren een keer de autosleutel verloren na de les. Dus wij en een aantal van les overal zoeken waar die kon zijn (ja zit ook geen sleutelhanger aan). Konden niets vinden was ook al erg donker dus we konden annebel ook moeilijk in het donker in de trailer zetten. Dus ik had mijn vader al gebeld of hij de reserve sleutel kon brengen anders moest annebel zolang wachten voor ze naar huis kon. Maar voordat hij erzou zijn ben je ook weer een half uur verder. Toen keek m'n instructrice in de bak, en zag hem zo in een keer liggen.

Nou sindsdien hebben we naar les er ook maar een keycoard aan Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:50

haha sleutels ben ik ook vaak kwijt! Ik gooi ze ook alltijd ergens neer...

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:02

ja, hahaha, ik ben ook altijd zo bang ze kwijt te raken, maar ondertussen ben ik er niet eens zuinig mee en gooi ze maar ergens neer... zo kan het ook gebeuren dat ik ze, net als jij, in een sleutelgat laat zitten...

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:35

Haha, ik ben ook altijd mijn sleutels kwijt op stal. Ik gooi ze ergens neer ( altijd in de buurt van mijn kast ) en als ik naar huis wil gaan weet ik niet meer waar ik ze neer gelegt heb. Enigste voordeel is wel dat ik altijd mijn kast helemaal leeg haal en weer netjes opruim Haha!

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 21:24

Hahah ja dat is wel handig! Maar nu ziet de kast er echt niet uit. Ik was zo boos dat ik alles erin heb gesmeten! Dat word dan maar opruimen morgen Schijnheilig

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:27

Ik had laatst zoiets doms bij de Mac *LOL* Ik had mn sleutels op het dienblad gelegd en was dat later vergeten. En je raad het al, die lagen dus ff later in de prullenbak bij de mac *LOL* (ze hebben m er daar weer voor me uitgevist gelukkig Knipoog

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:28

hahah,
das slim Knipoog

ik was laatst ook aan het zoeken naar mijn fietssleutel, kon hem ook echt niet vinden, had ik mijn fiets niet op slot gedaan...

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:45

hahaha.. dat overkomt mij ook wel eens! Haha! Tong uitsteken vaak genoeg Knipoog ik ben ook niet zo handig..

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 21:26

Waterkippie schreef:
hahah,
das slim Knipoog

ik was laatst ook aan het zoeken naar mijn fietssleutel, kon hem ook echt niet vinden, had ik mijn fiets niet op slot gedaan...


En had je um weer terug gevonden?