Wat vind jij mooi aan je paard/pony?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Doris_Lies
Berichten: 135
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Stompetoren

Wat vind jij mooi aan je paard/pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 18:57

Doris: ik vind mooi aan Doris haar hoofd heeft een mooi vorm ze luistert goed. En ze heeft een mooie kleur en ik kan er makelijk op rijden. Ze is in de bak best rustig maar buiten kan Doris flink hard.
Iets over exalibur ex is gewend om exie gemoemd te worden Haha! en hij is bijna 2 jaar. Ex is een vos en dat vind ik errug mooi! en hij heeft een hele mooie volle staart met in t midden een donker roodachtige streep (net als een Fjord zeg maar). En zn hoofd.... ow eigenlijk dus alles wel Tong uitsteken
Sammy nog: Hij heb een mooie echte volle shetties staart. en mooi zwart gekleurd en een poepie koppie *LOL* wat vinden jullie zo mooi aan jullie eigen beesies? Groetjes Lisa
Laatst bijgewerkt door Doris_Lies op 08-05-04 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Kana

Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:58

Alles Bloos!
Ik ben gewoon een penny meisje met een sprookjespaard Lachen

Doris_Lies
Berichten: 135
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 19:06

wat houd dat in een penny meisje?

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:13

voor de term pennymeisje moet de zoekfunctie maar eens gebruiken, of bij Huiskamer kijken bij meest grappige uitspraken Tong uitsteken

Verder vind ik Evita's hoofd heel mooi. Een perfecte druipknol, klein hoofdje, lieve oortjes, en de goudachtige glans die ze in de zomerzon heeft.

Bij Prima vind ik zowat alles mooi. Ze is mooi gebouwd, mooi en lief hoofd, heeft grote appelvlekken en mooie manen en staart Lachen

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:34

(Over mijn verzorgpony Knipoog )
Ik vind de kleur van Walter heel mooi (palomino Kwijl ). Ik vind hem mooi omdat ie een welsh is Lovers
Zijn bouw is mooi, de vorm van zijn hoofd, zijn nek, ......... (en zo kan ik nog wel een uurtje door ratelen, maar dan schrijf ik het topic zo voel Knipoog )

Het enige minpuntje is zijn staart, die is niet mooi vol en niet lang, en hij loopt uit in een punt Verdrietig

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:44

Het geheel: de stevige bouw, kleur, mooi behang aan de benen...
Het hoofd vind ik niet mooi of lelijk, maar de oortjes en de ogen vind ik wel erg mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:45

Milena heeft prachtige ogen en van Leonardo vind ik zijn lieve, dromerige uitstraling het mooist.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:48

Felix zijn hoofd: Mooie sprekende ogen, lange manen tot op de neus waarop 2 kleine oortjes uitsteken en een heel mooi smal blesje die uitloopt in een sterretje op de neus.

Danno: Eigenlijk zijn hele bouw, een erg barok type voor een fjord.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:50

Haar gangen en dan haar staart zo mooi dragend, mooie donkere kleur met overal lichte appeltjes en haar lieve uitstraling Lovers

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:53

Bij gringo juist zijn mooie blauwe ogen .
Bij Unique haar hoofd. Ze heeft z'n lieve uitstraling. Lovers Lovers Lovers

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:59

Vond Genies kleur, diep zwart (behalve in hartje zomer Schijnheilig ) heel mooi, en dat ze altijd zo vreselijk je tegemoed glom (goed en veel poetsen Tong uitsteken).
Ze had ook een mooie vacht structuur. Veel paarden hebben dezelfde, maar naast Otto met zijn maffe structuur was ze heel mooi Lachen

De ogen spraken me nog het meest aan. Mooie ogen Lachen Die blik was gewoon super Lovers

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:07

Ik heb het echt getroffen, want ik vind alles mooi aan mijn paard Lovers
Vooral haar karakter! Tica is echt MIJN droompaard...Lachen

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:16

Het hele plaatje, maar ben errug trots op zijn billen! Tong uitsteken

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:45

mijn paard vind ik haar druipkol erg mooi, haar gultje van haar billen en haar dikke nek. en haar mooie draf en rustig galop. en vooral dat ze nu eindelijk wat dik is geworden.

mijn pony vind ik zijn bles mooi. de witte straap onder zijn buik. alle drie zijn gangen. hij heeft een mega goede afdruk. eigenlijk zijn hele bouw alleen is zijn kont iets te hoog (overbouwd)

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:47

Aan Abdullah vink vooral zijn hoofje erg mooi Lachen echt een arabierenhoofdje, en dat in combinatie met zn ogen en neusgaten .. (jah zn neusgaten Haha! ) is echt SUPER !! als ie iets spannend vind... Dan komt echt dat super arabische profiel naar voren Kwijl Kwijl Kwijl Lachen het enige nadeeltje aan hem is.. is dat ie aan zn staart schuurt Boos! maaaar... we zijn er mee bezig om die weer mooi te krijgen *LOL* Haha! Groetjes!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:47

Kana schreef:
Alles Bloos!
Ik ben gewoon een penny meisje met een sprookjespaard Lachen


Amen Cool Cool

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:52

Dat heerlijke ondeugende koppie als ie weet dat ie wat fout heeft gedaan, kijkt ie echt zo naar me iiik??? doe ik fout?? Nee!!?? haha heerlijk is dat! Tong uitsteken Haha! Verder vind ik de aftekening op zijn hoofd wel apart een soort bliksem schicht met dan een soort uitlopend snebje..

Hij is niet mijn droompaard Clown maar dat maakt niet uit. Hij maakt het helemaal goed door zijn heerlijke koppie en zijn karakter: ondeugend, af en toe vervelend en blijft door gaan met ondeugende dingen doen. Maar hij kan ook zooo lief zijn dan vergeet ik dat irritante kantje meteen weer van ''m. dan ben ik weer helemaal in Lovers en dan maakt t me niet eens uit dat ie geen geweldige gangen of uitstraling heeft..

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:52

haar hoofdje en haar dikke volle staart Lachen

Eefjes
Berichten: 219
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:54

Ik heb een verzorg paard en ik vindt zo gaaf aan hem dat hij eerts een wit voetje heeft dan zwart en dan bruin dat heeft bijna geen enkel paard. *LOL* Schijnheilig En hij is zo lief en schatig en gehoorzaam je kunt er niet op rijden ze loopt voor de kar is ook leuk om te doen!!! We staan ook heel vaak op de foto samen Cheese! *LOL*

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:57

haar ongelovelijk lekkere koppie *LOL*

linny2

Berichten: 652
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: broek op langedijk/noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:09

mn verzorg haflinger heeft een vet lief hoofd Haha! OK dan!

luv ya arie en kobus

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:11

Zn volle bos manen en staart Haha! zn lieve oogjes Lovers Zn mooie kleur in de zomer en zn lieve uitstraling en karakter, alles eigelijk Lovers
Ik zie zn foutjes niet eens als hij die al heeft, het is gewoon mn allerliefste Lovers

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:14

Alles !!! haha nee hoo, ik heb hem nog niet zolang maar ik vind zijn koppie heeel mooi

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:15

het mooiste vind ik haar grote donkere ogen en uitstraling Lovers

haar manen vind ik ook erg mooi, eigenlijk alles gewoon.. Haha!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:17

Alles Haha! En dat door zijn mooie palomino kleur, barbie manen Haha! En z'n mooie hengstennek Kwijl Maarja meneertje is al een week lang geen hengst meer..