bang voor een vogeltje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

bang voor een vogeltje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 15:39

Dat een pony een keer schrikt als er plotseling een vogel langsvliegt, oke.. Maar laatst was ik in de buitenbak aan het rijden en al die tijd zit er een musje een beetje te piepen in een boom, om zn nest te bewaken...
En elke keer als dat rare beest waar ik op reed erlangs liep, maakte die weer een sprongetje...
Ik ben gelukkig niet gevallen ofzo, maar waar een pony al niet bang voor kan zijn... Verward Scheve mond

Zijn er meer mensen die een paard hebben bereden die ook van zoiets onbenulligs bang is???

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:18

Weet niet of het onbenullig is, maar Twister is bang voor onze varkens... Haha! Ze lopen nog al eens los op de dam, en mevrouw vind het dan leuk om allemaal gekke sprongen te maken en te snuiven als een wilde hengst... Bloos

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:30

Die van mij kan in het bos nog al maf doen bij omgevallen/omgezaagde bomen. En die liggen er in het bos nog al veel.

Bora

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:03

Ik ken je probleem, mijn meisie is bang voor schrikdraad, als het tikt, No way dat je haar er zonder problemen langs krijgt

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:52

sietske was van de week bang voor uien Verward er waren uien gepoot naast de bak... en die hadden er nooit gestaan!! hee raar zeg!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:01

Die van mij was ooit eens bang voor een leeg pakje Marlboro op de weg? Verward Haha! Mooi niet dat ie er langs ging!
Ik heb er achteraf wel heel hard om moeten lachen *LOL*
Daarna liep die zonder een kick te geven langs een lopende tractor. Schijnheilig

Petra_O

Berichten: 3138
Geregistreerd: 24-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:24

Mijn paardje is bang voor bouwvakkers en geiten. Bij bouwvakkers kan ik me nog iets voorstellen, maar geiten? Verward

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:43

Haike is voor alles bang, soms best wel grappig

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:55

Joop is ook overal bang voor... vogeltjes dus ook..

Ik heb net trouwens nog 10 minuten achter hem aan lopen rennen toen hij schrok van het tikkende stroomdraad Haha!
Ik was net afgestapt na het rijden, en wilde even het stroomdraad aan de kant doen, nou dat was dus eng, Joop vloog er heeeeel snel vandoor.. Boos! grrrrrr....!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:27

Same here... Vorige zomer had ik na een absentie van een half jaartje onze jonge ruin helemaal in dressuurvorm voor een onderling wedstrijdje. Hij liep echt voor a million dollars. Tot we op de wedstrijd kwamen en bleek dat er naast de ring een groepje KIPPEN liep. Ze deden werkelijk helemaal niets, maar onze stoere Groninger van 1.68m durfde er echt niet langs hoor...... Bloos