Gedold met Chester...:)))))

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Gedold met Chester...:)))))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 20:01

Chester staat nu sinds ruim een week helemaal alleen op stal en op het land. Hij is best zenuwachtig, en hecht zich enorm aan mij.
Vandaag had ik ff lekker de tijd om met hem te spelen, en hij werd toch wild!! *LOL*
Want dan ga ik keihard naar de andere kant van de bak rennen, en dan komt hij druk bokkend en springend achter me aan!!
En dan keer ik me in een keer om en klap dan op mn jas, dan staat hij echt acuut stil, en begint dan heel schijterig te dribbelen, maar durft dan niet!! *LOL* En snuifen dat ie doet!!! Cool Hij is dan echt heel gaaf om te zien!!
Hij heeft echt al een flinke nek, en begint erg mooie gangen te krijgen. Ontwikkeld zich gewoon erg goed. Pling

Of dan ren ik naar een hoek van de bak, en ga daar dan op mn hurken zitten. Dat vind hij vreselijk spannend, en gaat half springen steeds dichter naar me toe!!
Als je die kop dan ziet!! Party!! *LOL*
En dan spring ik heel snel omhoog, nou dan gaat hij echt als een raket door de bak!!

Oh oh oh, dat paard is echt knettergek! Haha!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 20:04

leuk he die shires, sinds een week werk ik op een stal waar ook shires staan. en zijn echt leuke paarden. heb alleen nog nooit zulke bemoeizuchtige paarden meegemaakt, als je de stal in komt gaan ze niet aan de kant maar staan ze met hun neus zo dichtbij dat je niets kan doen Haha!, erg frusty als je op wil schieten. laatst liepen er 10 in de bak samen. hadden niet zoveel gedaan de laatste tijd dusja die bleven maar rennen en dollen. echt machtig mooi gezicht.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 20:08

Inderdaad, het is ook echt een oud wijf! Haha!
Als ik bijv. ff de bak inkom om drollen te scheppen, ppakt hij zowat de schep af!! Frusty *LOL*

Of je komt zn stal in, wilt ie ook meteen ff ouwenelen!! Sigaar
Als je alleen al langsloopt, MOET ie gewoon ff aan je zitten, en pogingen doen om je tegen te houden, zodat je weer ff met m gaat frummelen. Koe *LOL*

En speels, zo ontzettend speels.

Op welke stal werk jij dan?? Haha!