Longeren een ramp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Longeren een ramp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 19:37

Nou ik denk ik ga sid vandaag longeren nou lees verder

Ik kwam aan mevrouw had net lekker in de mest gerold dag witte pony
Ik der uit gehaald ff gepoetst en wat denk je geele vlekken bleven lekker zitten Scheve mond
PFf nou een hele rampen mestijn om die passoa om te doen Bloos! ik wist echt niet meer hoe het nou precies moest doen.. gelukkig was amber der die me hielp nou eindelijk dat ding om OK dan!
naar de bak nou ging heel relaxt dus ik denk yes..!
nou niet dus.. toen we in de bak waren reageerde ze totaal niet op mij en negeerde ze me als een gek Scheve mond ik boos natuurlijk dus die zweep erbij gepakt.. nou dus ze liep jeehh OK dan! nou vorige keer longeren ging best goed dus ik snapte ook niet hoe dit kwam.. Mevrouw had er echt totaal geen zin in echt nou ik wist niet hoe het kwam..
als ik ging aan draven ze keek me aan of ik spaans sprak nou ik boos want ze kan het wel luisteren Schijnheilig
Nou ik een tikje geven nou bokken en rennen dat ze deed.. Ik snapte echt niet waarom ze dat doet want ze geeft helemaal niet om die zweep.
nou uiteindelijk naar veel geduld reageerde ze van draf naar stap op me stem ik helemaal blij Haha! wat denk sidney natuurlijk yeah ik mag stoppen.. dus ik ging verder. op stem van stap naar draf Ja het lukte Haha! ik weer helemaal blij.. Nou die galop nog.
Mag ze eindelijk galopperen wil ze niet staken joh. Verward Ik was echt boos geworden op der.. ik en boos zie je het voor je ik ben echt altijd lief voor der Lovers nou ik weer een tik gegeven weer bokken joh maar niet in die galop he Verward bleef ze draven ik was het echt zat dus gaf der een hardere tik.. nou toen ging ze wel OK dan! uiteidenlijk lukte het zo goed dat ze gewoon al aan spingt als ik maar ga...lop zeg OK dan!
Yeeehhh ik ben trots op der kon der gewoon verder longeren zonder zweep..
Pff waar dat beetje geduld wel niet goed voor is OK dan!
sorry moes het even kwijt gek paard Pling


_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 16:32

NOu de kloe is :
dat het voor geen meter is en uiteidendelijk wel Haha!


_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 16:33

NOu de kloe is :
dat het voor geen meter ging en uiteidendelijk wel Haha!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 17:12

JA Ik vind het echt leuk dat ze zo braaf is Haha!
Maaruh _punky_ geen dubbel post hoor lees maar goed Haha!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 15:16

Tja.. ik nu ook Haha!:P


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, ElinaSK, hooi, Liesje89, Plonspony en 159 bezoekers