Rijden jullie met harde regen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:16

Harde regen....en dan daarna een week lang op een soppend zadel zitten: nou nee, bedankt. Ik longeer wel, want mijn paard is niet van suiker en ik ook niet. Maar sowieso heb ik er moeite mee om in de stromende regen op mijn paard te stappen. Als ik er opzit en een bui op mijn hoofd krijg vind ik dat niet leuk maar heb daar minder moeite mee. Maar nat worden tot op mijn onderbroek en idd dat soppende zadel: nee.

Je suis Charlie.



Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:16

Wat zou je zeggen van fanatiek longeren? Heeft hij toch ook zijn beweging gehad.
Ik weet tenminste wat ik vanavond ga doen.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:41

Bikkel! Ik vind het nooit zo fijn als je teugels door je handen glibberen. Voordeel is wel dat je paard mooi met zijn hoofd laag loopt.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:43

Ik had vroeger een verzorgpony, en die moest op een gegeven moment met zijn neus boven een emmer heet water stomen omdat hij verkouden was. Een likje Vicks (lijkt op dampo) door het water, en verder hooibloemen. Na het stomen moest en zou hij het water opdrinken, en hij vond het wat lekker. Leek me niet zo gezond met de dampo erdoor, maar hij heeft het in ieder geval overleefd...(en wat is een likje op 30 liter water? Hij heeft de hele emmer in ieder geval niet leeggedronken.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:47

Gringo_HS13 schreef:
Ik ben dan meer van Schijnheilig : Los longeren en zelf in het midden onder een paraplu staan. Haha! Haha! Haha!


Hee, die paraplu, dat ik daar niet aan gedacht heb Haha!

Bij ons waait het meestal zo hard, dat die paraplu alle kanten opwaait. Ik sta dan meestal met een regenjas aan en leren Aussie hoed op. Zo'n ding die je vast kunt snoeren Haha!

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Bielsje, YandexBot en 44 bezoekers