Morgen wordt die geopereert

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Morgen wordt die geopereert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 22:55

Ik ga niet alle topics en rotzooi naar boven halen.
Kort: Mijn baas en vriend heeft een hernia en na een week in het ziekenhuis en daarvoor al ene week rust is het morgen zover.

Hij gaat onder het mes.

En ergens zijn we dus allemaal blij en opgelucht...niet meer toekijken hoe die ligt te creperen van de pijn, niet meer die grote hoeveelheden medicijnen waar die wel stoned van werd maar wat niet werkte.

Morgen tussen 12 en 1 wordt die opgehaald, heb hem vanaaf nog eens flink sterkte gewenst...morgenavond ga ik kijken hoe die er dan bij ligt, maar als alles gaat zoal de dokters voorspellen loopt die overmorgen rond..hij zal wel moeten van de dokters Haha!

Dus hoe stom het ook klinkt, we zijn allemaal blij, hij ook, geen centje nerveusiteit....hij houdt zich vast aan wat de dokters zeggen, na de operatie is de pijn voorbij.

Gaan jullile ook allemaal duimen en kaarsjes opsteken Haha! Tong uitsteken

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 23:08

Ik ga duime en un kaarsje opsteke

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 07:18

Hoop dat de operatie net zo goed gaat als bij mn vriendin, die had ook superveel last van dr hernia en na de operatie is ze weer helemaal de oude.
Sterkte!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:13

Ik zal met je meeduimen Knipoog
Sterkte voor jou en je vriendbaas Knipoog

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 08:41

Vippie schreef:
Hoop dat de operatie net zo goed gaat als bij mn vriendin, die had ook superveel last van dr hernia en na de operatie is ze weer helemaal de oude.
Sterkte!


Dat soort verhalen horen we idd meer en we hopen/denken dan ook dat het bij hem ook gewoon de volgende dag opstaan en weglopen is *bij wijze van* Haha!