Lang leve de banketstaaf cap

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Lang leve de banketstaaf cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 10:52

Vandaag ben ik weer eens fijn van mijn paard gelanceerd. Niet dat het nu zo vaak gebeurt hoor, maar wel de eerste keer zonder dat er opzet van Lois in het spel was of kloterige honden. We waren voor de springles aan het oefenen en ik zat in verlichte zit (spieren kweken Haha! ) toen meneer in 1 keer struikelde over zijn eigen benen. Hij plat op zijn bek en ik voorover gelanceerd tussen de oren door. Recht op mijn hoofd Bloos! . Echt een superstomme val maar gelukkig had ik mijn superlelijke cap op mijn kop. We zaten allebei onder het zand maar hebben allebei gelukkig niets. Afgezien van een stijve nek dan. Ik zit nu lekker met een sjaal om mijn nek die naar paardenmassage olie ruikt omdat ik zo snel niks anders bij de hand had. Leuke sport hoor paardrijden Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 13:03

En we waren nogniet eens aan het springen, kun je nagaan Haha! . Ben er wel weer opgekropen en later wel wat gesprongen. Ik moest veel blijven bewegen van de huisarts en idd warm houden. Ik zit nu ook met mijn mooie naar massageolie stinkende arafatsjaal op mijn werk te bokken Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 18:27

He gatver, ook nog eens onder water. Ik voelde me een beetje zo'n tante Sidonia (voor de Suske en Wiske liefhebbers)- die maakt ook altijd van die kopknallers Haha! . Het eerste wat ik dacht was..shiiitt, daar gaan m'n osteopaat behandelingen. Alles wat scheef stond na mijn eerste valpartij stond eindelijk weer recht en ik zag de bui alweer hangen. ben nu al wel goed stijf trouwens. Morgen fijn weer rijden. Pijn is fijn Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan en 2 bezoekers