Wie gelooft in/heeft ervaring met behandeling wonderolie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:17

Weet je waar ik nou zo'n moeite mee heb? Dat zo'n man beweert een fantastisch produkt gecreerd te hebben waar hij alle paarden mee kan genezen, wat ze ook mankeren en dan zulke hoge bedragen (1500 gulden) durft te vragen.

Als ik zoiets "uitgevonden" zou hebben zou ik ontzettend blij zijn als ik alle opgegeven paarden zou kunnen helpen, tegen kostprijs of desnoods iets meer, maar ik zou daar zeker niet zo misbruik van maken.

Het beroerde is dat de reguliere geneeskunde niet zo veel antwoorden heeft op bepaalde vage klachten. Dit geldt ook voor de humane gezondheidszorg. Helaas kan ik daar over meepraten, zowel betreffende mijn kat, paarden, familieleden, kennissen en mijzelf. Ik ben gelukkig bij de juiste personen (homeopaten) terechtgekomen.


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 14:51

Jantina, jij bedoelt Sidorak!

Die heeft best goede dingen gedaan en zal ook verkeerde dingen gedaan hebben, maar dat geldt voor meer artsen of alternatieve artsen. In dit geval is zowel Sidorak als die andere man geen arts en dat vind ik zowiezo linke soep.

Dat wil niet zeggen dat iemand met gewoon een goede kijk op dieren niet voor genezing kan zorgen, dat sluit ik niet uit.

Ik vind alleen zo'n agressieve olie.... nee, ik zou daar niet voor kiezen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, _activeme, Cjuan, Em_, laura_estee, MDWStables, MerleSimone, nick_en_ik, pandour4evuh, Roosch, sterregoud, Zinzi_jewel en 141 bezoekers