Wie gelooft in/heeft ervaring met behandeling wonderolie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 08:50

Hoi,
Ik ben vorig jaar met school in Belgie geweest waar die man ook een vestiging heeft van zijn "de natuurlijke weg" gebeuren. Ik heb daar de hele dag vol afgrijzen rond gelopen op dat bedrijf.
Inderdaad worden paarden van top tot teen ingesmeerd met die wonderolie. Maar die man kon ons (studenten natuurgeneeskunde) niet vertellen wat er in die olie zat of hoe het precies werkte. Er stonden op dat moment een aantal renpaarden met problemen op stal en ijslanders met exceem en die zouden dmv die olie en speciaal voer van hun problemen af zijn.
Ik heb de behandeling zelf niet gezien en sta er ook een beetje sceptisch tegenover. Als iemand mij niet kan vertellen waarom zijn behandelmethode zo goed werkt, dan vind ik dat een rare zaak.
Maar er zijn mensen genoeg die zweren bij deze man. Ik heb persoonlijk geen ervaring met zijn behandelingen, maar als persoon sprak deze man mij absoluut niet aan.
Ik heb het boekje met informatie nog wel wat ik vorig jaar kreeg. Als iemand daarin interesse heeft moet je maar even pb'en en je adres doorgeven. Dan kan ik het wel kopieren en opsturen.
Groetjes,
Linda
Laatst bijgewerkt door Yorghos op 11-01-02 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

* To Belg, or not to Belg *


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:24

Appie, ik ben heel blij voor jou dat het voor jullie de juiste behandelmethode is geweest. Maar ik denk dat veel mensen hun vraagtekens zetten bij het feit dat er nogal vaag wordt gedaan over de olie.
Niemand mag weten wat erin zit en hoe het precies werkt. Zoals ik al zei ben ik zelf bij deze stichting geweest en kon na dat bezoek nog steeds niet begrijpen wat er nou eigenlijk werd gedaan. En wanneer ik mijn paard aan iemand toe vertrouw, wil ik wel weten wat die met mijn paard gaat doen.
Ik ken meer mensen die zweren bij De Natuurlijke Weg, prima. Als hun paarden daarmee geholpen zijn, mooi toch? Maar persoonlijk heb ik er zo mijn twijfels over. Ook dat moet kunnen.

* To Belg, or not to Belg *

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, ikkedus, LuffB, miicchhellee, Miran en 31 bezoekers