Ilindra weggebracht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Ilindra weggebracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 14:35

Vandaag had Albert maar 1 afspraak en was de rest van de dag vrij, we zouden samen wat leuks gaan wat niets met paarden te maken zou hebben Haha!
Terwijl Albert naar z'n afspraak ging, ging ik de paarden buiten zetten.
Eerst Ustinov naar buiten en toen de merrie's.
We zaten al dagen op Ilindra's hengstigheid te wachten en uitgerekend vanmorgen stond ze vrolijk knipogend op stal te wachten.
Vanmiddag hebben we haar dus weggebracht naar van Donkelaar waar ze door Koss zal worden gedekt.
Zondag/maandag moet Lisa hengstig worden en die gaat dan naar Kim om door Orbaldo gedekt te worden.
Met een beetje mazzel heb ik dus binnenkort weer 2 drachtige dames in het land lopen.
We zijn al druk bezig om namen met een A te verzinnen Tong uitsteken
Voor een merrie staat Alindra al vast Haha!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 20:08

Cassidy schreef:
Ik had ook iets anders in mijn hoofd dat ik dit topic opende, maar Lia kennende doet ze dit expres om ons te laten schrikken...(of vergis ik me nu?):D



Eerlijk gezegd was het helemaal niet in me opgekomen dat deze titel zo opgevat kon worden Bloos!
Maar jullie hebben wel gelijk, als je niet weet wat er aan de hand is kun je er best van schrikken, gelukkig is het niets ernstigs.
Een hengst wordt naar een componist of schrijver vernoemd, weet alleen nog niet welke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 21:02

Billy schreef:
Een hengst wordt natuurlijk Achenbach,


Roepnaam: Aagje, Nieuwsgierig Aagje Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 21:31

De slijmmonsters waren iig goed, dus ze zijn schoon.
Ze worden beiden natuurlijk gedekt, dus eigenlijk verwacht ik geen problemen wat betreft drachtig worden.
Nu maar hopen dat ze het niet verwerpen (hebben ze beide al eens gedaan) en een volgend jaar een vlotte bevalling krijgen zonder geklier met de nageboorte (hebben ze ook al beide een keer problemen mee gehad Scheve mond )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:14

Billy schreef:
En?
Is de merrie al gedekt?


Yep, ze is gisteren voor het eerst gedekt.
Morgen gaat ze weer bij de hengst en met een beetje mazzel kunnen we haar dan weer ophalen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Patriesje en 30 bezoekers