en toen had je veel pijn!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

en toen had je veel pijn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 16:42

Ja dat heb ik weer natuurlijk...
Was donderdag bij de tandarts geweest. Ze zei dat me verstands kies eruit moest. Dus zij verdoven en poren en trekken. Na een half uur had ze dan eindelijk een stukje kies vast. Dus trekken maar... fijn breekt hij af..
Moest vandaag dus naar het ziekenhuis om hem er daar veder er uit te halen.. Weer verdoven(wat erg pijn deed aangezien het inmiddels ontstoken was) En weer boren en poren... Uiteindelijk zijn ze dus anderhalf uur bezig geweest.. heb ik 3 verdovingen gehad(die niet erg wilden werken) en is me kies in 4 stukken geboord.. En wat heb je dan.. ja 4 of 5 hechtingen en een hoop pijn!!
Geen aanrade dus!!!
En het aller ergste was nog dat hij de onderkant(rechts onder) verdoofdt had en vervolgens rechtboven eruit wou trekken..(toen lag ik dus echt ff te gillen he!!)
Maar goed we zijn er weer even vanaf........

groetjes!!!

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen


dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 17:04

bedankt allemaal!!!
Het is niet mijn bedoeling andere bang te maken... mijn zus heeft bijvoorbeeld ook haar verstandskies laten trekken en die had nergens last van.... is bij iedereen verschillend!!

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 10:59

bedankt allemaal!!!!

Heb niet erg lekker geslapen vanacht.. Me wang is lekker dik(minder erg als we zelf verwachte) en doet lekker pijn hahaha
Ik moet zeggen het is wel goed voor de lijn hahaha

En zoals ik al eerder gezegt hebt het is bij iedereen weer anders natuurlijk...
Voor de gene die nog moeten heel veel succes!!!!!!! En ik hoop dat het voor jullie beter afloopt!!!

groetjes

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Hanjan, inge_romeo, Jannie79, JoyenUnory, kerstkransje, Lukasje, MeesMo, Noor17, Padoertje, Poldermenner, SemrushBot, Texas02, Thincla, VivianHesen, xSCWx en 167 bezoekers