Zwaar geval van lentekolder

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Zwaar geval van lentekolder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 14:35

Nou, wat heeft dat beest de laatste paar dagen, volgens mij heeft ie de lente in z’n bol gekregen (en dat met dit weer Verward). Gisteren was het weer loos. Ik wilde Nike’s stal even verschonen en het werkt nu eenmaal sneller als hij de stal uit is. Wieberen dus, weer of geen weer (het regende gelukkig niet). Ik zette hem in de losgooibak, hij keek eens even om zich heen en BENG! daar ging hij. Rennen, bokken, vier benen de lucht in, alsof hij minstens een week op stal had gestaan. Even geamuseerd staan toekijken en toen ben ik met zijn stal aan de gang gegaan. Toen ik weer mijn hoofd om de hoek stak, kwam de tweede ronde. Weer zijn ‘ik ben Nike, ik ben acht jaar en ik doe een dartel lammetje na’ act en toen bedacht meneer dat even rollen ook wel lekker zou zijn. Hij zakte alvast door zijn achterbenen, maar hij kon blijkbaar zijn plekje niet zo vinden want hij bleef rondjes om zijn as draaien. Tot groot vermaak van een paar andere mensen op stal. Ik heb er maar van gemaakt dat hij westernambities had en alvast het spinnen aan het oefenen was. Je moet toch wat hè. Tong uitsteken Ik denk dat het hoog tijd wordt dat de paarden weer de wei opkunnen. Zeg daarboven, wat dachten jullie van een paar daagjes droog, zonnig weer? Lachen

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 15:47

Bij ons gaan de paarden nu wel al lekker 1 maand de wei in! Behalve als het hard regent.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 15:59

Hou op schei uit.....waren zijn ogen en neusgaten ook zo groot als bordjes en liep die ook de hele tijd te snuiven?

Dan heeft die mijn knollie besmet Haha! Knipoog

Maar ach beter zo dan anders toch?

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 16:57

Sily schreef:
Hou op schei uit.....waren zijn ogen en neusgaten ook zo groot als bordjes en liep die ook de hele tijd te snuiven?

Dan heeft die mijn knollie besmet Haha! Knipoog

Maar ach beter zo dan anders toch?



Oortjes naar voren, ondeugende ogen, stel springveren onder z'n hoeven, dat was zo ongeveer Nike's look. Snuiven viel wel mee, het is niet zo'n snuiverd. Maar het virus is airborn heb ik begrepen?

Met het rijden was hij overigens weer gewoon braaf. Schijnheilig Ik moet wel zeggen dat ik heel laf binnen ben gaan rijden. Vond het zo koud buiten...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 18:39

Ach ik ben heel laf niet gaan rijden Haha!
Voelde me op de grond al een stuiterbal, dus ze heeft lekker in haar uppie haar energie eraf kunnen gooien.

Na deze aanval was ze weer zo mak als ene lammetje Knipoog