Bruno uitgebroken :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Bruno uitgebroken :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 16:51

Bruno (mn verzorgshetje) was gisteren uitgebroken en op het nieuwe weilandje terecht gekomen! Schijnheilig
Het land is nu opgesplitst in 2 delen en het deel waar hij niet opstaat is helemaal omgeploegd en opnieuw ingezaaid enzo. Het gras is al lekker aan het groeien, nog wel erg jong allemaal.
Kijk ik gisteren uit t raam zie ik hem er ineens op staan! Ik denk dat klopt vast niet! Haha! Zijn baas had m al geprobeerd te vangen (met wortels enzo) maar dat was niet echt gelukt, resultaat: het halve land omgeploegd Verdrietig
Hij rende steeds weer weg, snel ff een pluk gras meenemend Tong uitsteken Was wel een leuk gezicht *LOL*
Gelukkig kon ik hem wel te pakken krijgen en hebben we hem weer op het andere land gezet. Nu is hij het land aan het proberen te herstellen...
niet zo een handige actie bruno, zo kan je er natuurlijk nooit op komen te staan
hij keek me trouwens wel boos aan toen hij weer op zn oude landje stond... het eigenwijse geval Bloos Lovers

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 17:04

Haha leuk he shetjes... Haha!
Zo was ik gister de minishet van mijn vriendin kwijt... Ik roepen, kon 'm echt NERGENS vinden... Uiteindelijk was hij heel bijdehand een heel stuk verderop bij Twister en Loeske in de wei gaan staan... Vraag me nog steeds af hoe hij daar gekomen is... Scheve mond

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 17:48

shetlanders zijn allemaal hetzelfde...mijn tante heeft er ook 2 bij mekaar zijn ze al 10 keer naar het andere weiland gegaan ..:S

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 19:12

haha jah dat zijn echt shetlander acties Tong uitsteken

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:18

Tsja een echte shet he Knipoog Alles voor eten Vingers aflikken
Mijn pony heet ook [**], dus ik ging meteen in je profiel kijken. Haha!
Jou [**] ziet er ook leuk uit hoor. Lachen

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 17:47

dank je wel!
Ga meteen ook ff jouw profiel bekijken!