ik zat bijna onder de auto samen met m,n pony!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

ik zat bijna onder de auto samen met m,n pony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 23:12

Boos! jaja ,
ik dacht het is lekker weer het dooit en het zonettje schijnt,ik ga lekker buiten een ritje maken Haha! Haha!
Normaal kom ik helemaal tot rust,lekker uitwaaien enz.
Jaguar is normaal NERGENS bang voor,maar vandaag bang voor,een kip,een vogel,een takje ,een steentje,een sliertje stof op de grond,een koe,een pony,ik weet niet wat het beest had hoor Boos!
nouja ik probeerde er het beste van te maken dus,hij is gewoon 100% verkeersmak heeft nog nooit omgekeken naar een auto hij denkt normaal WHATEVER PFOE EEN AUTO>
Weet je wat hij me nu flikt de auto een busje gaat langzaam langs ons heen rijden hij had al gezien dat de pony heel druk was enzo.
Springt jaguar terwijl het busje naast ons was opzij zodat wij tegen de bus aan knallen,ik dacht echt even van o oh daar gaan we!!!!!!er kwam ook nog een gilletje uit mij Lips are sealed Lips are sealed
de auto stoppen want het was een flinke beuk ertegen aan vroeg aan ons of alles goed was en ik of de auto heel was ,was allemaal heel.
nou ik zag even heel veel beelden uit mijn leve voorbij flitsen Verdrietig Verdrietig
Hij was zo gek hij paradeede als een tuiger de bene hoog in de lucht,heel diep aan teugel zodat ik geen eens contact had met de mond,en schuimen maar!!
Hij vond het wel leuk maar ik niet Boos! Boos! Boos! Frusty

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 01:26

wow ik hoop dat alles goed is met jou en jaguar! houdt hem even een paar daagjes goed in de gaten, en hopelijk was het puur een aktie van vrolijkheid dat hij weer naar buiten mocht.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 07:48

Eh jekkie, ik weet wat je meemaakt hoor! Laatst heeft een automobilist ons ook bijna geraakt, ging ons - ik vermoed- opzettelijk Verward snijden...

Gelukkig zijn er nog wel mensen die stoppen als ze een beuk horen én rekening met je houden door langzamer te gaan rijden!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-02 12:15

bedankt,ik heb niks hoor,jaguar ook niet die scheurde daarna er nog lekker op los Haha!