Allemaal van Par afvallen ;-)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Allemaal van Par afvallen ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 23:59

Omdat de les vanmorgen zo geweldig ging *not dus* ging ik vanavond met een vriend nog eff langs Par.

Hij zou er even zonder zadel opklimmen en weleens laten zien waarom het vanmorgen fout ging...niet dat die al ooit paardgereden had hoor Tong uitsteken

En idd...het stappen ging goed, het draven ging goed, we hebben ene paar hele leuke foto's gemaakt.

Maar de leukste maakten we toch wel toen hij weer wou draven en Par dacht ok ik wend af Haha!
Ik zag zijn handen de lucht ingaan, toen zijn benen en uiteindelijk lag er iemand op de grond...nou ok 2 iemanden want ik lag ernaast in mijn broek aan het piesen van het lachen Haha! *foto's volgen binnenkort Tong uitsteken *

Hij is er weer opgegaan, alles ging goed en toen was het mijn beurt Haha!
Par was hardstikke braaf maar wou niet draven Tong uitsteken
Uiteindelijk toch gedaan...en bij het hek gekomen besloot mijn stalgenoot de teugels eraf te halen.
En toen het hoofdstel...en toen de riem om haar hals die ik er voor de zekerheid om heen gehangen had Haha!

Par stapte nog eens netjes de bak door, niets aan de hand.
En na dat rondje wou ik er triomfantelijk af springen, waarbij Par opzij sprong en mijn afstappertje dus ook eindigde....jawel..op de grond *gelukkig geen foto's van Tong uitsteken *

In een kwartier tijd heeft par het met een simpele beweging voor elkaar gekregen ons alletwee op de grond te krijgen.....zeg me dat het aan haar ligt Tong uitsteken Haha! Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 11:22

Alsof het aan mij en mijn evenwichtsgevoel zou liggen Haha! Schijnheilig

Ze kwam me nog wel troosten toen ik op de grond lag....snuiven toen ze aan me stond te ruiken..volgens mij snapte ze er helemaal niets van

Kim ik rij denk voorlopig maar niet zonder zadel Haha! Denk dat ze het namelijk wel onthoudt hahaha Tong uitsteken
Ze heeft geloof ik wel iets tegen mannen....hebben er 3 opgezeten en alledrie lagen ze er binnen no time weer af *LOL*

Amanda ik voelde me niet heel erg banketstaaf...hij wel want toen hij viel stond er nog een hele rij mensen bij de bakrand Tong uitsteken

En de foto's moeten nog even wachten, mijn hele puter is opnieuw geinstalleerd en kom niet wijs uit die fotopragramma's Boos!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 11:24

Ow en Kim ik kreeg gisterne toen ik het heel vrolijk aan de telefoon ana het vertellen was tegen ex-lief ook nog giga op mijn kop Tong uitsteken
Al die onvoorzichtigheid met mijn rug....voelde me bijna weer 8 Bloos!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 11:45

Anique_Vaandrig schreef:
hahaha! de les ging wel redelijk goed hoor, je hebt ook zo lang gereden Haha! Tong uitsteken

arme jij, dus jij hebt spierpijn nu?


Nee rugpijn, das het enige mindere eigenlijk Haha!

Die gozer die er vanaf gekiepert was heeft wel spierpijn, zijn benen doen raar en trillen Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Miekie74 en 43 bezoekers