Ik heb mijn moeilijke besluit genomen....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Ik heb mijn moeilijke besluit genomen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 14:30

Ik ga mystery toch verkopen. Na 2,5 met hem bezig te zijn geweest. Het is erg moeilijk, omdat ik zo veel van die pony hou, maar ik kan hem niet bieden wat hij nodig heeft.

Het is vooral de angst van het rijden, ik ben al mijn zelfvertrouwen verloren, nadat ik er 3 keer flink ben afgevallen. Elke keer met dingen waar ik iets aan over heb gehouden. Ik ben gewoon bang voor hem, en dat zeg ik ook gewoon heel eerlijk. We liggen elkaar niet goed.

Mystery kan het voor zichzelf ook heel moeilijk maken, en dat beinvloed ook veel. Hij heeft gewoon energie voor 10 en daar moet wat mee gedaan worden, maar niet meer met mij.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen


samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 17:49

aan een nieuwe wil ik wel weer beginnen maar dat staat op het moment op een heel laag pitje.

Degene die mij les geeft, haar man geeft cros trainingen aan kinderen en gaat daar voor mij informeren. Dat zijn kinderen die fanatiek zijn en ook niet snel bang zijn.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen


samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 16:27

Dank jullie wel voor de lieve reactie's Lachen

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aniek23, CitrusBliss, Donderwolk55, Earth, Eva1975, gaby_kremer, KikiCelinevs, kreekie, Lui_, Miriam91, paardje2013, Pluksjaanvu, Saranghea, SemrushBot, Sydney_Zorro en 87 bezoekers