stelletje aso's (sommige ruiters)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

stelletje aso's (sommige ruiters)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 23:14

Ik was vandaag lekker wezen buitenrijden met mijn paardje en nog een ander meisje. wij waren rustig aan het draven en toen zagen we dat er in de verte nog wat andere ruiters aan kwamen. dus wij gingen alvast stappen. maar de groep die ons te gemoet kwam zaten nog in galop. dus wij gingen al halt houden om te kijken wat er gebeurde. (ik denk al die paarden er nu vandoor zijn gegaan of zo dan ga ik ff een weiland in of zo. ze kwamen zo hard aan gegallopeerd) maar goed toen gingen ze over in een flinke draf dus wij denken die stoppen wel zo. dus we wilden weer verder stappen. wat denk je komen die ruiters (een groepje van 3 jongeren van ongeveer 15 รก 16 jaar zonder cap op een stel opgefokte pony's) weer in galop ons tegemoet. ze komen zomaar in galop voorbijgestoven, dus ik al roepen in stap passeren he!!!!!! toen riepen ze nog net sorry en toen gingen ze weer in ren galop verder. nou onze paarden dus helemaal over de flos. ik bedoel das toch niet normaal. ik heb altijd geleerd dat als je mensen of andere paarden of zo tegenkomt dat je dan netjes gaat stappen. mijn paardje is pas 4 en nu is ze gelukkig best braaf en rijd ik er vaak mee buiten maar hier was ze toch behoorlijk van over de zeik.
ze is de hele rit nog druk en draaierig geweest. en op het einde kwamen we dit groepje weer tegen (natuurlijk in galop ergens over een veldje heen) en ze riepen nog wel iets al lachend, ik kon het niet verstaan maar volgens mij wilde ik dit ook niet. maar ik vond het toch behoorlijk asociaal.

LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:21

Belachelijk zeg. Ze horen die manieren eigenlijk te weten willen ze buitenrijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:37