Super knap paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Super knap paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 01:37

Voor degene die niet weten hoelang ik bezig ben geweest om Jep een galopswissel te leren, errrrrrg lang. Hij bokte op les de platen bijna van het dak af (gelukkig hebben wij thuis alleen een buitenbak Haha! )
Maar goed kwartje is gevallen (er waren toen nog geen euro's) en als ik de hulp heel correct reed en precies op het goede moment van aanspanning/ontspanning, sprong hij een wissel. Achter nog wel wat hoog, maar hij deed hem. Het is zefs redelijk bevestigd aan het raken.
Maar vandaag gaf ik dus de wissel op een moment in de sprong waar hij er helemaal niets mee kon, gewoon suf niet opletten. Hij maakt zijn sprong netjes af, en wisselt bij de volgende sprong,( vond ik al heel lief, dat hij mijn fout verbeterde) maar die kop die hij er bij trok: "Bedankt mij maar niet, wij rekenen straks met voeren wel af." Haha!
Nog even en ik hoef er helemaal niet meer op te gaan zitten, gaat hij zijn proefjes alleen doen.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 06:56

Ik herken dat dat hij het op je hulp niet (kan) doen, rustig een pas afmaakt en dan de volgende de wissel maakt. Maar die kop erbij van mijn paard heb ik nooit gezien.
Hij komt er wel die kanjer van je.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 08:18

Hahaha,
wat een lekker beest zeg!

Zoals je het alleen al verteld,
alsof je hart op dat moment overstroomde van liefde.

Soms kan je ze wurgen maar vaak maken ze het altijd weer dubbel zo goed! Lovers

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 10:22

hihihihihi
die jep en jasmijn,
lijkt me een heerlijk stel om eens mee te maken Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 11:14

Heerlijk gevoel he! Echt een superpaardje dus!

Pablo heeft ook van die speciale blikken: hij kijkt dan echt heel verwaand als hij denkt iets goed te hebben gedaan. Staan zijn oren helemaal rechtop en dan kan hij echt zo kijken van:'wat heb ik dat toch even slim gedaan, ik ben echt super', valt me nog mee dast zijn ijzers er dan nog onder zitten want hij loopt echt naast zijn schenen op zo''n moment.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 11:40

heerlijk paard dus *LOL*
en zo te lezen ben je ook onwijs gek van 'm!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 21:40

Haha! die Jesper toch ...

Heb je hem al het proevenboekje als lectuur gegeven?
Misschien kun je alvast wat NVDR proeven in een hoek van zijn box leggen Haha! .