clinic rien van der schaft

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pamba

Berichten: 257
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Oudeschild- Texel

clinic rien van der schaft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 19:32

Vandaag was Rien van der Schaft op het eiland om 7 groepen van 3 paarden les te geven.
Rien begon om 9 uur met de eerste groep en in deze groep was er een amazone die niet het niet helemaal met hem eens was over hoe je moet paardrijden, dus was dat niet zo’n leuk begin van de dag.
De groepen die daarna kwamen waren allemaal zeer over zijn lesgeven te spreken en volgens mij heeft iedereen dan ook heel fijn bij hem gereden.
Ik heb zelf ook gereden, en mijn paard is niet erg makkelijk om rond te krijgen en te houden, we hebben hier dan ook hard aan gewerkt.
Wat ik bijv. moest doen was draven, halthouden hand ontspannen vlot weg draven en na een paar passen weer halthouden hand weg en dit een aantal keer achter elkaar en mijn paard zakte langzaamaan achter mijn hand aan naar beneden.
Ik moest bijv. ook op de volte achterhand pas je naar buiten weg draven en zijn achterhand heel zachtjes aantikken en drijven zodat hij meer achter aan het werk ging en makkelijker voor werd.
Zijn lesgeven is erg herkenbaar voor mij omdat mijn instructie op dezelfde manier lesgeeft dus kunnen we hier verder mee aan het werk.


pamba

Berichten: 257
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Oudeschild- Texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 12:03

Ik ben het helemaal met je eens dat hij positief en opbouwend les geeft

pamba

Berichten: 257
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Oudeschild- Texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 14:44

Rien die wilde graag met dat meisje erover van gedachten wisselen maar dat wilde zij niet, maar ze was de enige die niet zo blij met hem was.
Wat ik van alle andere lessen heb gezien is Rien niet iemand die zijn manier wil doordrijven en zo heb ik het ook helemaal niet ervaren. Ik heb niet echt nieuwe dingen gehoord of geleerd heb meer een bevestiging gekregen dat ik goed bezig ben met mijn instructie.

ben helaas niet naar roden geweest Lio liep niet helemaal lekker komt van van het weekend want hij had heel goed zijn best gedaan we hadden nu namelijk maar 1 balk in het parcours er afgegooit en dat kwam door mijn eigen aan rij fout.

Hé voice daar kom je dan lekker op tijd achter wie het was. haha.
Maar Marieke had goed gereden hé! Ben helemaal blij voor haar en ze vond zelf dat het helemaal niet goed ging dat gekke kind, maar wel goed voor haar zelf vertrouwen

pamba

Berichten: 257
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Oudeschild- Texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 08:46

Helaas heb ik geen foto's genomen ben namelijk geen super fotograaf.

Voice ik zal marieke aanmoedigen om mee te doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, DDDara, Donnatella, Gigixponys, Kirrietje, laura22, Noukie123, rover_, Unicorn79 en 115 bezoekers