Waar is mijn camera!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Waar is mijn camera!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 11:05

Er zijn zo van die momenten dat je denkt 'waarom heb ik verdulleme geen camera bij me'. Vrijdag had ik weer zo'n moment. Ik was met Nike wezen rijden en nadat ik hem had bevrijd van zadel en hoofdstel heb ik hem even buiten neergezet. Het was blijkbaar spitsuur op de stal, want het losgooibakje was bezet, de spuitplaats ernaast ook en er stond al een paard vast aan het hek bij het alternatieve losgooibakje. Dus Nike ook maar even vastgezet aan het hek, terwijl ik zijn stal ging uitmesten. Op een gegeven moment was het duidelijk dat er iets aan de hand was, grote opwinding bij de paarden! Dus ik steek mijn hoofd eens om de hoek en zie het hele zwikkie vol interesse naar de overkant staan kijken. Echt met ogen op stokjes, het was blijkbaar erg interessant (later kwamen we erachter dat er een paar jongens met rubberbootjes aan het sjouwen waren). Omdat het andere paard aan het hek inmiddels weg was zette ik Nike even in het bakje, nou je had hem moeten zien. Staart in de lucht en showen maar, djeez wat was dat beest opgefokt. Echt geweldig om te zien en dit had ik hem ook nog nooit zien doen. Die in de losgooibak deed gezellig mee, dus dikke pret. Ik heb in een deuk gelegen, stelletje gekke beesten!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:42

je en als je dan je camera bij je hebt staan ze maar stom te grazen.....dat is toch altijd zo ...........
maarre............zie ook graag nog 'ns molly-foto's !!!!

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:44

IngridM schreef:
je en als je dan je camera bij je hebt staan ze maar stom te grazen.....dat is toch altijd zo ...........


Komt me heeeel bekend voor. Hoop ook dat het noges lukt Haha!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:47

ja, met camera zijn ze zoo saai, vandaga trok arzu ook van die gekke bekken, en de camera niet bij me

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 17:04

Ja, of er staat een half paard op de foto, mijn camera staat er namelijk op om eerst uitgebreid scherp te stellen. Maar goed, volgende maand komt het vakantiegeld binnen en dan ga ik eens kijken voor een digitale camera.

Molly-foto's zijn in de maak!