ruzie met beste vriendin :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

ruzie met beste vriendin :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 15:46

mijn humeur is compleet verpest Huilen
heb rusie met mijn "beste"vriendin
ik moest het toch even kwijt
het zit namelijk zo....

ik moest met haar sminken bij een buurthuis.
ze was verliefd op een jongen maar ze wou niet tegen mij zeggen wie en tegen 2 andere vriendinnen wel. ik had al zoiets van jah lekker..
als beste vriendinnen zeg je dat toch tegen elkaar
er was bij ons ook een koninginnemarkt en zij zou met 2 vriendinnen mij op komen halen... had ze gezegt
ik even later gebeld om te vragen hoelaat ze kwamen maar toen waren ze al op de markt omdat ze niet om wouden rijden
ik voelde me dus best genaaid
even laten besloten toch maar te gaan.
onderweg kwam ik 2 andere vriendinnen tegen die met een aantal vrienden daarheen gingen.
dus ik ben dus de hele dag met hun opgetrokken.
ik ben hun nog wel tegengekomen maar ze keken me kei vuil aan dus maar niet met hun meegegaan.

een vriend van mij vond haar ook leuk en wou iets met haar.
maand later heeft ze nog geen antwoord gegeven en hij was het zat en nu heeft ie een andere vriendin en zij dus kei kwaad.
en nu mag ik ook niet meer met hem omgaan, maar heb ik dus wel gedaan en nu is ze nog bozer.

vrijdagavond hebben ze mij de hele avond anoniem zitten bellen en dan niks zeggen.
een keer hebben ze gesegt maatenaaier en een keer kom dan
ik was ook besig mij cu2 te veranderen en bij abctje stond eerst die jongen zijn naam en toen naam haar en dat vond ze ook stom
maar ik was kei boos op haar

nu heb ik haar net op msn gesproken, en ze vond dat ik haar heb laten vallen enso en dat ik niet zo close met hem om mocht gaan en dat onze vriendschap zo niet meer hoefte, maar ik vind dat ik meer redenen heb om boos te zijn op haar. ze sluit me buiten, laat me gewoon zitten en verbied me met mensen om te gaan.

vinden jullie dat ik het moet goed maken ( als het nog goedkomt )
of gewoon laten vallen Verdrietig

[edit Sugarmuss; storende tikfout in titel aangepast]

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:54

Ik vind msn dan zo irri je kunt van alles zeggen. Want dan merk je de reachtie niet zo erg van de gene waar je mee aan het chatten bent. IK bedoel als zei zoiets zegt kwest ze jouw vreslijk (denk ik, bij mij zou dat wel zo zijn iedergeval)
Ik dank dat je haar moet zeggen wat jij er van vind. Zei dumpte jouw eerst wat ik heb begrepen, en natuurlijk voel jij je vreselijk rot als je jouw dumpt. Voor 2 andere meiden. Ik zou dat niet pikken, doet ze altijd zo of is het iets van de laaste tijd? Meschien heb je iets gedaan progeluk dat je niet door hebt gehad dat je haar meschien hebt gekwets ?

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:10

Ik zou het even laten rusten, en er over een paar dagen eens langs gaan om erover te praten. Als ze dat niet wil, kan jij er ook niets meer aan doen.

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:23

ik ben het met gjilke eens.., en jij kan er toch niks aan doen dat ze je buitensluiten Verward

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:24

helemaal met jullie eens, het si jouw schuld niet

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:25

Tja ik ben ook met Gjilkke mee eens.. maar dit is geen vriendin!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:51

Ik weet hoe zwaar dat voelt. Nieuwe vrienden zoeken, zij bepaalt niet met wie jij omgaat.
laten merken vanaf de 1e dag.. dát werkt!