Geschreeuw en gevloek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Geschreeuw en gevloek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 19:50

Vandaag heeeerlijk gereden met Bram! hij was zo lief en braaf, mijn engeltje Schijnheilig Haha! .

Toen kwam de eigenaar van Havanna naar me toe of ik havanna even wilde rijden. Ik haar opgezadeld en ik was even aan het losdribbelen ( ze kan niet stappen, maar dribbelt nog) . Komt in ene de *stalknecht* de bak ingelopen en die begon me een partij te vloeken en schreeuwen tegen mij. Dat ik ********** de teugels lang moest laten ( had ze nog niet eens op maat) en haar eens voorruit moest schoppen. Ik schrok zo dat ik maar deed wat hij zei ( achteraf domdomdom Frusty ) . Na een paar rondjes liep die vent blij weg en ik was helemaal hysterisch. Had ongeveer 5 rondjes stappen nodig om op adem te komen, en toen ben ik pisnijdig afgestapt. Heb allemaal woorden rond gegooit die niet voor herhaling vatbaar zijn. Toen is de dochter van de eigenaar van Havanna erop gegaan en ik stond nog helemaal te rillen van schrik en woede. Toen ik rustig was ben ik er weer op gegaan en heb haar gereden op mijn manier. En ze liep!!!! Wauw Lovers Kwijl Heerlijk aan de teugel, achterhand eronder, en zo ontzettend ontspannen. Toen ik haar had afgezadeld kwam die *stalknecht* zijn excuses aanbieden omdat hij niet zo had mogen schreeuwenen hij vond dat ik haar op mijn manier goed reed.
*grom* stelletje bemoeials af en toe!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:02

z
Laatst bijgewerkt door janna op 22-04-22 06:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:16

jahoor! dat ie zo staat te schreeuwen zeg!! Dat je dat pikt.... Wat een eikel

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 22:05

Er zijn helaas teveel mensen die dat soort bemoeienissen naar je hoofd smijten op een moment dat jij kwetsbaar bent! Niets van aantrekken (ik zou ook pisnijdig zijn) het is jouw paard en jij rijdt zoals jij denkt dat goed is en daar heeft een ander maar zijn mond over te houden, toch?
Vroeger liet ik me ook altijd onderschelden maar nu krijgen ze een paar rake opmerkingen terug en zeg ik"als jij het beter weet waarom probeer je het dan niet zelf?" en dan zie je stofwolken. Gr gabrycha Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 23:22

Ik snap het ook niet helemaal...ging ze dan aan de kletter ofzo? En ik zou sowieso niet luisteren naar zo iemand.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 18:12

irritant is dat he?? ik ken dat hoor...... ik zit ook wel is te vloeken op obelix dus dan ga ik maar 10 rondjes lange eugel geven en dan pak ik hem weer op.... sommige mensen denken dat ze alles beter weten!!!NOT!! *LOL* gewoon lekker je eigen gang gaan!!! ik heb zoiets ze banketstaaf toch wel over je......... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 18:35

Wie denkt die vent wel dat 'ie is? Volgende keer lekker laten krijsen hoor, misschien studeert 'ie voor viswijf ofzo. Gewoon lekker op je eigen manier doen; meestal pakt het heel goed uit als je gewoon je eigen hart volgt, en de 'beste stuurlui' lekker aan de kant laat zwammen.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-02 18:47

Het is niet mijn eigen paard maar een paard dat ik rij. Ze ging bijna aan de kletter omdat ik haar voorruit moest schoppen. Hield haar echt niet meer. Ik weet dat het achteraf dom is maar op zo'n moment reageer je in een soort van waas. Niemand wil op dat paard, omdat ze zo'n drammertje is, maar wel staan ze klaar met hun *goedbedoelde* adviesen Gaaaap Lips are sealed . Weet nu voor de volgende keer als die vent dat weer doet, ik lekker een potje terug ga schreeuwen Haha! }>

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 19:27

#Ymke# schreef:
Weet nu voor de volgende keer als die vent dat weer doet, ik lekker een potje terug ga schreeuwen Haha! }>


Hou lekker de eer aan je zelf en negeer zo iemand gewoon, doe ik ook.
Ik sta op een stal waar ze soms erg graag commentaar leveren, ben een keer bij zo iemand stil gaan staan 'zij je wat?' 'Ja, je moet blaaaaaaat' 'Sorry, ik kan je niet verstaan' en ben doorgereden, de boodschap was duidelijk.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 21:56

whahahaha die is goed!!! En idd wel lekker duidelijk....

heb het een keer gehad met een man die zijn paard losgooide in de bak waar ik reed en opjagen... Ik heb op dat moment idd niets gezegd, ik was TE verbaast en je reageert dan idd als in een soort waas...
heel vreemd en heel verveldn omdat je op dat moment niet kan reageren zoals je normaal wel zou doen...