En wederom de dierenarts bij Kaminka, zucht....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

En wederom de dierenarts bij Kaminka, zucht....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-02 15:52

Houdt dit ooit op???? Is die kogel eindelijk wat minder dik krijgen we het volgende probleem. Mevrouw hoest al een paar dagen flink, dus vanmorgen had ik de Da maar weer eens op bezoek. Ontsteking aan de voorste luchtwegen, dus antibiotica (hoeveel spuiten dat dier in haar leven al niet gehad heeft????) en Sputolysin.

Verder geen koorts of snotneus, dus het valt allemaal best mee. Het is alleen zo irritant dat je elke keer na een paar weken het rijden weer kunt onderbreken.... Met dit paard kun je gewoon nooit eens iets op bouwen, grrr Boos!

Het arme dier kan er niets aan doen, maar ja, voor haar eigen bestwil en die van haar omgeving zou het beter zijn als ze zo regelmatig mogelijk aan het werk bleef. Scheelt weer losse hoefijzers, platgewalste personen en dikke hooibuiken....

En ondertussen is mevrouw nog steeds niet verzekerd, elke keer als ik haar wil laten keuren mankeert ze wat.... Huilen En toch blijf ik stapeldol op die malle merrie! Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:59

Nou dat gaat ook lekker zeg Frusty Echt balen zeg. Maar goed dat je de DA er gauw bij hebt gehaaldt. Nu heb je nog kans data het hier bij blijft en het niet erger wordt.
Blijven zorgen kindjes, die paardjes.

Heel veel beterschap voor Kaminka toegewenst!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 16:01

weer pech zeg jeetje.. heb je haar al verteld dat je haar niet wil verzekeren om haar meteen naar meneer de slager te brengen voor het geld.? misschien dat ze dan wel oppast lijkt wel of ze het er om doet.

zonbder gekheid arm paard hoopt dat ze snel opknapt en dan te verzekeren is.. tipje doe maar voor alle dierenarts kosten.. bij haar scheelt dat zeker weten handen vol geld!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-02 16:07

Het grappige is dat de Da ook al meteen weet om welk paard het gaat als ik bel... Wat mankeert ZE, wordt er dan gevraagd! Dat het ook om Toon zou kunnen gaan komt niet eens bij de Da op, hoe zou dat nou kunnen???
Haha!

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 16:50

O o wat erg!! Ik heb nog zo ontzettend hard geduimd dat het eens een tijdje rustig zou blijven met Kaminka, helaas het heeft niet geholpen Frusty

Nou beterschap dan maar weer voor het kneusje Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 08:35

Ik blijf gewoon volhouden...!

Dit zal wel de laatste keer zijn zodat jullie nu eindelijk met haar aan de slag kunnen!

Nou, hopelijk heeft het deze keer WEL indruk gemaakt, ik zou zeggen print het even uit en hang het op de stal! *LOL*

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 10:43

Goed idee! Ik denk dat ik haar stal maar aan de binnenkant ga behangen met deze teksten!

Dat rare paard lust en eet alles, van handdoeken tot lege wormspuiten, maar antibiotica..... NEE! Met haar tong duwt ze gewoon die hele pastatroep aan de andere kant van haar mond naar buiten! Vieze kleverige bende! Dus heb ik nu maar de muesli ingeschakeld, valt niet mee om dat spul ergens doorheen te mengen, dus ze krijgt nu eigenlijk teveel krachtvoer, maar ja, je moet wat! Frusty

Hebben jullie wel eens de complete inhoud van een antibioticaspuit in je haar gehad, terwijl je nog naar je werk moest???? Juist.... dat had ik dus vanmorgen. Het blijft een lekker ding hoor, die Kaminka! Ik verveel me werkelijk nooit met dat dier! Lovers