Paarden eindelijk het land in :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Paarden eindelijk het land in :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 17:35

Nou vandaag om 14 uur was het dan eindelijk zover....de weilanden gingen open Haha! Ik heb Miro eerst een uurtje gereden en toen zijn hoeven ingevet en hem naar het land gebracht. Hij liep heel relaxed het land in en het eerste wat hij deed was kop naar beneden en grazen Tong uitsteken Toen het clubje van 9 ruinen compleet was gebeurde er nog niks...en ik maar wachten met fototoestel in de aanslag Cheese! Toen het koppel in het land ernaast aan de hol ging schrok het koppel van ons zo van: "hey wat gebeurd er?? rennen!!!" De kleinste van het stel liep voorop en toen hij eenmaal bij het hek kwam moest hij vol in de rem met als gevolg dat de rest bijna op hem klapte en Erosje in de sloot belandde, eenmaal er uit geklauterd stond hij in het verkeerde land dus hebben we hem maar even opgehaald Bloos! Maar de tweede keer stonden de mannen zo te kijken van: "ow ze rennen...nah ik ben aan het eten en lekker!" Haha! Ik heb Miro 3 uurtjes laten staan en bouw het rustig op tot volgende week, dan kan hij dag en nacht buiten blijven. Kortom, het is een heel rustig koppel van alleen maar rustige ruinen dus dit gaat zo prima Zo is iedereen blij!! OK dan!

**Look where all this talking got us baby!!**


AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 10:23

Ik ben zo blij voor Miro na die ellende jaren, hij heeft het ook echt dubbel en dwars verdient OK dan! Gisteren nog steeds zeer weinig actie in het ruinenland.....typisch mannen heh Tong uitsteken *LOL* Gelukkig komt Miro altijd naar me toe, ik ga vaak ook alleen even een aaitje geven en dan weer weg en pas al ik hem eruit haal krijgt hij een appel als beloning dat ik zijn halster om kon doen, gaat prima. Vandaag staat hij van 10 tot 15 buiten en ik haal hem er straks uit om te gaan rijden, morgen van 10-16 in het land entc..tot zaterdag dan gaat hij om 17 uur in en de volgende ochtend uit Haha! Voorheen ging hij gelijk dag en nacht maar aangezien menneertje 2 jaar lang niet in het land gestaan heeft neem ik geen enkel risico Bloos! Ik ben ik ieder geval heel blij voor hem en hij ziet er erg gelukkig uit OK dan!

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 18:13

In het ruinen/merrie land is gedonder, in het dag land is gedonder maar in het ruinen land is het nog steeds een dooie boel *LOL* Ze gaan er zelfs bij liggen grazen.. Bloos! Miro's buik begint nu al te groeien en hij wordt sloom...toch maar haver bijvoeren dus Scheve mond

Wat geven jullie je paard als ie 24/7 buiten staat maar wel gewoon as usual werkt?? Ik geef Miro nu na het rijden/longeren een halve musli en 1 kilo brok, is dit voldoende?? Ga wel de musli vervangen door haver, hopelijk blijft hij dan een beetje pit houden.

Als ik ga trainen gaat hij eerst 2 uurtjes in zijn box, met een volle pens lopen lijkt me niet fijn. Dan krijgt hij na het rijden/longeren zijn voer en gaat daarna het land weer op.

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 09:56

Ik haal Miro er straks wel uit want ik wil rijden Tong uitsteken maar dan moet hij eerst een beetje opdrogen.

**Look where all this talking got us baby!!**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, cariena1, rosslover, Vagabondo en 12 bezoekers