Niks slome Doris!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Niks slome Doris!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 18:56

Ben benieuwd of dit sommige mensen bekend in de oren klinkt.... Haha!
De meeste mensen die Doris voor t eerst berijden denken vaak wat een slome Haflinger.... In principe bestaat zoiets niet.... ze zijn gewoon zuinig met zich zelf maar ik zeg toch vaak wel slome of iets dergelijks tegen haar *LOL* maar hoe dan ook, in juli heb ik haar 4 jaar en de afgelopen jaar heb ze gigantisch peper in dr krent.... gister had ik heerlijk buiten gereden. T riet schoot al omhoog met iris plantjes er tussen en boterbloemen en pinksterbloempjes. En lekkere worteltjes bij mn moesje gehaald. Ik had haar nadat we thuis waren beloofd haar af te spuiten maar de slang was zoek. Dus met emmers in de weer. En dat ik haar op t land wou zetten moeten we voorlopig door de bak eerst, kon ze meteen rollen en ik had haar amper los geklikt... en POEF......... weg paard! binnen 2 tellen aan de andere kant. ik dacht nog owjee straks een trap maar dat gelukkig nie Haha! ff lekker gerold en toen in de wei gezet, en spoot ze zo lang me heen door t land naar de anderen. Normaal doet ze dr hoofd alsof die 100 kilo weegt naar benee en is t sjok... sjok.... in stap maarre... gister nie Haha! Niks slome Doris OK dan! Schijnheilig
mijn knappe poepie Lovers

Afbeelding

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 10:05

alle haflingers zijn wel ergens een beetje sloom, maar doris heb bewezen dat ze die titel niet meer hoeft te dragen.

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 09:32

Doris wordt nu ook steeds actiever Tong uitsteken ga vandaag s ff kijken of ze zin heb in een ritje

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 15:20

heheheh dacht t nie Haha! ze krijgt (als ik heb gereden) een half schepje Muesli.... en ik rij..... de laatste tijd 2 a 3 x in de week. misschien daarom wel. vandaag weer toppie gereden, was buiten erg actief en ff over de ijsbaan haar laten gaan, lekker midden galop dat steeds harder ging en dr manen in mn gezicht *LOL* en er was een dame met dr hondje aan de wandel en die riep dat was ff lekker Haha! en er was ook een kindje die riep dag paardje! vind ik altijd zo poepig *LOL*

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 15:59

Ja Doris ook maar lekker af gesponst, tuinslang nog zoek.... en emmers rolt t water er overheen dus sponzen maar Tong uitsteken

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, gillian, Lugea en 50 bezoekers