Mijn 2 linker handen in actie :P *Springstaanders*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Mijn 2 linker handen in actie :P *Springstaanders*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 16:23

Ooit, in een ver verleden heb ik eigen hindernissen gemaakt.
Ze hebben het toch zeker een half jaar vol gehouden voordat ze finaal uit elkaar vielen, maar dat was al heel wat!

Daarna volgende een lange tijd 'stapelen-met-stenen' totdat de opa van Linda zo aardig was om voor ons 4 staanders inc balken te maken; luxe!

Maar ja, dat was te mooi om waard te zijn Tong uitsteken Op 1 april (nee geen grap) verhuisde Linda met hindernissen naar Hilvarenbeek *Grom* Knipoog

Na zo'n luxe kun je eigenlijk niet meer zonder, dus ben ik zelf aan de slag gegaan. Dit keer niet van afval hout maar nieuw (erg duur Boos! ) hout. En je gelooft het of niet; het gaat de goude kant op!!

Op dit moment is er nog maar 1 staander af (excl verf en balk-beugel, daar zoeken we nog ene geweldig constructie voor). Maar het hout voor de andere 5 (3 complete hindernissen dus) is er al.
Jaja nog even en we kunnen weer luxe springen *LOL*

Hieronder het begin!

Afbeelding

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 16:30

De staander wordt wit, de onderplanken worden zwart.
De balken worden wit met bordeaux rood (pinky-bordeaux-rood, zelfde als mijn karretje Tong uitsteken)
De houders worden als het aan mij ligt zilver (dus een imitatie van de echte).

Ik ben ook erg benieuwd maar ik heb dit keer veel vertrouwen in mijn eigen knutsel werk *LOL* Knipoog

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 16:40

Fonnie schreef:
:oo dat jij dat kan, zo goed knutselen kan ik echt niet hoor. Haha!
Zo bespaar je denk ik wel geld, als het je lukt om alles zelf te maken. Nu maar hopen dat de 2de staander net zo mooi word Haha!


Ja dat zeker! 1 staander kosten al zo'n 50 euro. Voor wat meer heb ik er nu 6 Haha! (naar eigen hoogte + kleur Knipoog )

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 19:34

Het gaat erg goed met mijn hindernisjes Knipoog
Eergister hebben we de andere 5 afgemaakt en geschuurd.
Gister alle gaten voor de steunen gemaakt en de constructie voor de houders uitgevonden (beetje apart maar erg makkelijk Haha!).
Vandaag grondverf gehaald en 1 van de aankomende avonden (2 waarscheinlijk) verven. Kan nog wel even duren aangezien ik het de komende week erg druk heb maar ze worden geweldig, ik weet het zeker!! Tong uitsteken

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers