heel veel geld verdient :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

heel veel geld verdient :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 19:57

Vandaag hebben we met de pony's op de markt gestaan, het was echt heel cool en we hebben er ook nog een hoop mee verdient, was wel jammer dat ik 's morgens moest werken.

Het begon al dat we 4 uur ons bed uit moesten om de pony's en ons zelf klaar te maken. Om 6 uur van huis gegaan, toen hebben we daar 340 ponyritjes รก 2 rondjes verzorgt. Rond 4 uur zijn we er maar mee gestopt maar zelfs toen nog stond er een hele rij met mensen. Ongeveer een kwartiertje later hadden we onze spullen gepakt en zijn we naar huis vertrokken.

En dan komen we thuis aan, pony's helemaal bek af, ze hadden van 6 tot 6 gelopen (wel met pauzes), hebben we ze eerst maar eens lekker af gespoten. in de bak los gelaten zodat ze lekker konden rollen, beginnen ze me toch een partijtje hyper te doen, ik heb mijn oudje nog nooit zo te keer zin gaan, moet je nagaan hoe ze aan het bokken was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:29

Leuk hoor, maar was dat niet erg lang voor de pony's (Nouja, het was natuurlijk alleen maar stappen Knipoog )?

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:30

Leuk !
Bij ons in de stad stonden der ook 2 shetjes, waarvan 1 schimmeltje wat ze helemaal oranje gespoten hadden Tong uitsteken

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:33

Je had ze toch wel getraind toch?

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:26

janne8 schreef:

sorry mensen ik moest!! het even kwijt,


Excuus niet geaccepteerd, dit soort vetes vecht je maar op een andere manier uit. Niet plain publiek
Laatst bijgewerkt door mrie op 30-04-04 21:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:26

vriendin van me deed dat ook!
Geweldig om te zien hoe die ukkies daar een rondje zitten!!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:09

Leuk!
Wij hebben vorig jaar het ook met een shetje gedaan, we hebben het van ongeveer 10 tot 4 uur gedaan toen (met pauzes). Toen had ik er genoeg van Schijnheilig Haha. We hadden niet zo'n veel ritjes als jullie! Toch wel steeds een rij die stond te wachten, wel grappig Haha!

Belker

Berichten: 15307
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:10

Ik heb 2 reacties naar de Mesthoop verplaatst. Het is niet de bedoeling om Bokt te gebruiken om persoonlijke vetes uit te vechten.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:13

Belker schreef:
Ik heb 2 reacties naar de Mesthoop verplaatst. Het is niet de bedoeling om Bokt te gebruiken om persoonlijke vetes uit te vechten.


Fijn, die van mij ook, ivm de gequote tekst, neem ik aan?!?

Hopelijk heeft de schrijfster die meent de vete hier uit te vechten, de hint begrepen en zal ze de topicstarter per pb contacteren. Zo houden we het op Bokt een stuk gezelliger, Clown .

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:09

jep!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:21

Waren jullie in Alkmaar met de shetjes, in dat parkje vlakbij de molen van piet?
Daar heb ik iig 2 ponies gezien voor pony ritjes.

_MijnTrots

Berichten: 356
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 12:33

het was echt leuk, veel geld verdient.
alleen heb ik op beide voeten blaren over gehouden, en ik was zo moe dat ik de hele nacht op de bank heb geslapen( toen ik thuis op de bank zat sliep ik bijna al Verward en toen viel ik om Haha! ) en ik had geen vut meer om naar boven te gaan.
maar ik vond het geslaagd!!!!!
en had het er echt wel voor over.

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 15:59

De pony's liepen om de beurt en als ze moe waren mochten ze rusten hoor!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:17

Leuk he, ik heb het ook een keer met Dennis gedaan Lachen.

Ik dacht er nog even over om dit jaar weer te gaan, maar heb het dit keer niet gedaan.

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:37

mrie"]
[quote="janne8 schreef:

sorry mensen ik moest!! het even kwijt,


Excuus niet geaccepteerd, dit soort vetes vecht je maar op een andere manier uit. Niet plain publiek
[/quote]
reageer dan niet
maar mandy en ik pben hier wel over(heb mandy al gedaan)

lyszannuh

Berichten: 404
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Heerhugowaard (HHW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:59

Het was echt onwijs leuk , maar wel vermoeiend, maar ze waren niet bezweet en na elk rondje kregen ze even de tijd om te drinken. Er kwam ook een meisje aan met een beetje hooi, dat meisje was ongeveer 6 jaar oud ofzo, dat wilde ze graag aan de pony's geven, dat vond ik wel schattig van haar. Maar, het was dus echt heel leuk en Jamie D had een bloem op timo zijn kont gespoten. Bij de kinderen was Timo "het blauwe paard". De pony's hielden het heel goed vol. We hadden bij laila rozen in dr manen en staart gevochten (natuurlijk zonder dorens) en kanloranje bandages omgedaan. We hadden met de pony's rood-wit-blauw-oranje gemaakt en we hadden een speciaal zadeltje voor de kleine kindjes. Het was echt een hele leuke, maar wel heel vermoeiende dag geworden. Maar we hebben het er allemaal voor over gehad en het was erg gezellig. Om 4 uur hebben wij ook nog even allemaal een suikerspin gegeten en van half 12 tot kwart voor 12 's middags hadden de ponys en wij natuurlijk rust. Toen we stopten, vonden sommige mensen het niet kunnen omdat het bordje (waar op stond dat we om 4 uur stopten) die we toen op hadden gehangen, dat ze er toen pal naast stonden! Toen werd ik best wel boos, omdat ze ook nog 2 uur naar huis moeten stappen. Maar ja, er blijven altijd van die mensen die dat niet begrijpen. Nou, dit was dan wat ik even kwijt moest.
kiszaz
Lyszan

loveSandy

Berichten: 74
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:23

jah het was echt leuk haha en sandy was echt zo schattig