Help, niemand wil mij nog les geven.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 07:32

Als je echt wilt leren paardrijden zul je toch echt een keer moeten doorzetten. Een instructrice komt niet helemaal speciaal voor jou om jou een paar rondjes te laten stappen, dat kan je alleen ook wel lijkt mij Verward Dan kun je beter vragen of een vriendin ofzo er even bijblijft of je aan de longeerlijn neemt of iets dergelijks. De meeste instrictrices die goede opleidingen gedaan hebben, die hebben vaak geen zin in mensen die alleen maar willen stappen, die willen graag mensen ECHT verder helpen. Probeer eerst het vertrouwen te winnen met rijden (in ieder geval in stap en draf) en ga daarna pas echt les nemen. Ik ben ook een tijdje bang geweest, (want het paard waar ik toen op reed ging elke keer rechtovereind) en toen heeft gewoon iemand bij mij van stal mij geholpen, ze zette mij echt KEIHARD aan het werk zodat ik het te druk had om nog bang te zijn. Mijn tip is om gewoon te doen wat de instructrice zegt, ze zal heus je paard niet in elkaar slaan hoor, maar dan ga jij wel rijden Knipoog
Veel suc6 in ieder geval OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, janneke584, Kimmie235, MirjamRobin, MissWeenie, Prins85, Thami, tijger en 111 bezoekers