Isolda heeft een klein "bijrijdstertje"

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Isolda heeft een klein "bijrijdstertje"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-02 18:19

Zo'n groot paard vergeleken met een meisje van 10. Samen met mij bij tijden zo'n feeks en met een kleine meid zo'n goedzak.
Wat is dat toch met paarden en kleine kinderen?

Het nichtje van mijn zwager heeft vorige zomer een aantal ponylessen gehad. De lessen stopten in de winter, meisje wil zo graag op een paard zitten. Dus gister kwam ze met mijn zus bij mij om even een rondje op Isolda te stappen. Van te voren had ik Isolda al gereden, ze was dribbelig en druk onderweg. Ik stap af, meisje klimt erop en wat denk je?
Juist ja, Isolda is zo mak als een schaap. Lovers
Ik liep met Isolda mee, had haar aan het halstertouw vast, maar ja dan kan je niet zo snel. Een sukkeldrafje van een aantal meters, verder kwam ik niet met mijn conditie Haha!

Dus vandaag haar bij huis opgehaald. Isolda weer aan het halstertouw ik op de fiets er naast. Twee paar glimmende oogjes. Van het meisje en van Isolda. We hebben een eind gedraafd, ze vond het eerst wel wat moeilijk met die grote ruime gangen. Sja, vergeleken met een grote shet... *LOL*
Isolda was weer keurig braaf, ze schrok maar 1 keertje.

Ik heb er zelf hardstikke leuk. Om zo'n ponymeisje te helpen. Ze vind het geweldig om even een kwartiertje te rijden, even te aaien of te borstelen. Nog een paar keer oefenen en dan zullen we zien wat we met de longeerlijn kunnen doen. Dan kan ze wat beter oefenen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers