geboren rijpony!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

geboren rijpony!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 18:42

hallo!!

Vandaag mocht lotte voor het eerst iemand op haar rug met jawel een zadeltje!!! HEt zadeltje is wat aan de grote kant, maar er rijden 2 kleine meisjes op OK dan! Dus dat gaat nog prima zo!!
Lotte had al wel een paar x iemand zonder zadel op dr rug gehad maar nog niet met zadel, dus het was nog wel een beetje spannend, en dan nog in een bak.......

Eerst mocht michelle er even op aan een touwtje nog, maar die hebben we snel geruild voor een longeerlijn....het ging echt super voor de 1e keer!!! niet bokken ofzo, niet ervan door gegaan (nog niet.... Clown ) ze draafde ook netjes en ze wou zelfs galloperen!!!!!
Toen ging mirjam er ook nog even op, en dat ging ook heel goed!!! ook gedraafd en gegallopeerd!!

je kon wel merken dat ze nu conditie heeft want ze was helemaal niet moe ofzow, alleen onder het dekje en dr beentjes zweette ze wat... meer niet!!! OK dan!

Michelle en mirjam vonden het volgens mij erg leuk, helemaal lachuh op lotte.. hihh

Dus nou gaat lotte ook een xrtje waarschijnlijk een lesje meelopen. Ze kan mooi als stand-in voor de tinkers worden gebruikt, want die moeten gaan bevallen binnenkort!!!

Morgen gaat marianne met santana en ik met lotte met de kar rijden in vierpolders, met koninginnedag:P kindertjes rijden Schijnheilig

nou waarschijnlijk van het rijden met koninginnedag binnenkort fotos (leuk wij helemaal versierd) en ik zal ook is fotos maken als de kindertjes met lotte gaan rijden Lovers Haha! Dat is wel lachuh


Groetjes,
maaike

Pling Blondie doet het super Pling
Concert Robbiewas super!!!


Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 21:13

nee dat denk ik niet.... maar het is aan de ruime kant maar het maakt voor dr niks uit want ze heeft er geen last van ofzow, en ze looopt normaal en ze krijgt geen plekken ofzow, dan zou ik het ook niet doen, maar het kan helemaal geen kwaad hoor!!! dan zou ik het dr namelijk ook niet opleggen;)

Pling Blondie doet het super Pling
Concert Robbiewas super!!!


Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 22:20

jaja idd!! heb wel zin in morgen:P hopen dat het met enya goed gaat allemaal al ze wat ouder is. met inrijden enzo!! maar dat zal toch wel:P

Pling Blondie doet het super Pling
Concert Robbiewas super!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers