Wat is mijn Clippeman toch lief!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Wat is mijn Clippeman toch lief!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 09:45

Gisteren moest ik mijn lieve arabierenmanneke (wordt in juni 2) even uit de wei 'plukken' om hem zijn antibiotica te geven en zijn beentje af te spuiten en Eclipse stond helemaal achter in de wei bij zijn vriendje Special en Jakkie en Zorro... dat is al gauw 10 minuten lopen, iets waar ik helemaal geen zin in had... Schijnheilig Dus ik heel hard "Clipppppieeeee!!" geroepen en mijn ventje hoort me... rukt zich los van zijn vriendjes en komt zondere aarzelen recht naar me toe gelopen... het laatste stukje kwam Vince nog zijn richting op maar die ging hij gewoon voorbij en het laatst stukje kwam enthousiast naar me toe gedraafd... Lovers Wat kunnen die kleine dingetjes je toch weer helemaal zo'n 'verliefd' roze wolk gevoel geven. Wat een fantastisch paard is Eclipse toch... Ik ben in luuuuvvvv. Lovers Wat heb ik toch ongelooflijk veel mazzel met mijn 2 kanjers. Sorry...dit moest er gewoon even uit, ik vond het zo lief (helemaal daar Clip pas sinds maandag op het land staat en ik hem een lang leven de lol en ik kom lekker niet houding niet eens kwalijk had kunnen nemen Haha! ).
Laatst bijgewerkt door vikki op 29-04-04 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

surcas
Berichten: 158
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Krimpen a/d lek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 10:08

ckr heeel lief van um.. deed mijn paard dat maar...ik moet hem altijd "losrukken"van zun vriendjes... komt alleen maar als ie alleen staat...

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 10:25

Hoe krijg je het voor elkaar....!!!!!!
Ik heb er gisteren weer een uur ! over gedaan om
hem uit het land te halen......Boos!
Wordt je niet vrolijk van!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 12:09

Tsja... ik heb Clippie natuurlijk al vanaf dag 1, dat zal misschien helpen... toen hij een paar uurtjes oud was zat ik al de hele dag bij hem en zijn mams in stal verliefd te wezen... Haha! Verder ga ik veel de wei in om hem er even uit te halen voor een lekker hapje... nu krijgt hij een sneetje brood en een wortel met zijn antibiotica... verder lijkt hem de hemel in prijzen (dat heb ik gisteren dan ook uitgebreid gedaan... braaaaaaffff, wat een knappe jongen ben jij, dat is lief, goed hoor Clip! Haha! ) en even lekker kroelen ook een goed effect op Eclipse te hebben...en tsja, misschien vindt hij me ook wel gewoon lief... Schijnheilig Ik was iig heel trots dat hij zonder te twijfelen zijn vriendjes achter liet om even met mij mee te gaan... Lovers Soms ga ik ook de wei in om alleen even te kroelen en belonen... niet alleen maar voor 'vervelende' dingen en om hem er uit te halen... possitive reinforcement zoals mijn bf zegt Lachen.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 13:15

Clippeman is gewoon lief, ik ben ook verliefd op hem, ik ging gister een trailer proberen te huren, en toen rende ik naar de veulenstal, waar Clip hoort te staan, HIJ WAS LEEG :'(
Ik helemaal verdrietig hahaha, hoorde ik achter me, hij is op het land, toen riep ik hem, toen keek hij ook omhoog.. en ik heb Escala een knuffel gegeven. Lachen
Lekke rgevoel hè, als je mannetje je herkent en het leuk vind als je er bent. Lachen
Liefs Liset

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 15:39

Bij mijn Clip wezen kijken Liz? Ben je helemaal naar het land gelopen om mijn kanjer te bewonderen dan? Lachen En lief dat je Escala even geknuffeld hebt Lovers . Ik kom jouw Clip ook gauw bewonderen hoor!

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:14

jah ik ben naar het land gelopen, haha.. En ik ben ook heel lang bij Escala gaan staan, ik mis ze heel erg! Mijn droppies, hou je me op de hoogte wanneer je komt kijken bij mijn Clippeman?