**AU**AU**AU**

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

**AU**AU**AU**

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 20:37

Vanochtend was ik een beetje druk (zoals altijd eigenlijk Haha! ) en had dus geen zin om mijn stal schoenen aan te doen tijdens het uitmesten van
Sjors haar stalletje... Nou komt het... ik wou een flinke schep mest op scheppen...Ik let niet op en ineens voel ik een schrijnende pijnscheut in mijn voet...
AU!! Ik had dus een "tand"van de greep (mestvork) door de schoen heen gestoken in mijn teen Huilen ...Aangezien het eerst niet zo ernstig leek heb ik maar mee door gehinkt (ik ben niet zo`n huisarts liefhebber Clown )... Later om de dag (rond 2 uur) werd het pijnlijk en blauw, toch maar ff naar de huisarts..Die stuurde me gelijk door naar de eerste hulp. Daaraan gekomen gelijk fotoos en scan gemaakt om te kijken of alle spieren etc goed waren, dit was gelukkig zo...Ze verklaarden me voor gek dat ik zo lang had gewacht Schijnheilig

Nu hebben ze er hechtingen in gedaan (5) en heb op de koop toe ook nog 2 tetanus prikken in me kont gehad Clown .

Het advies van de arts: Goede schoenen aan en wanneer men een wond oploopt vooral met paarden mest gelijk een tetanus prik halen.

Kortom een dag vol belevenissen weer, ik moet mezelf toch maar even wat meer tijd gunnen.

Dit was dus mijn pijnlijke AU dag Haha!

GR Claudia
Laatst bijgewerkt door Madelief28 op 28-04-04 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:39

*auw* klinkt erg pijnlijk...
Maar ik kan het wachten wel begrijpen, ik loop ook altijd te lang door, en dan krijg je bij de ehbo weer eens op je donder hahaha Haha!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:45

Klinkt inderdaad pijnlijk.
Beterschap!!!

x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:47

Veel beterschap!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:51

Je had wel een bloedvergiftiging op kunnen lopen... Beterschap!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 20:55

orri schreef:
Je had wel een bloedvergiftiging op kunnen lopen... Beterschap!


dat zij de arts ookal...domme ik Clown

Ik laat altijd alles om zijn beloop gaan wat niet altijd even verstandig is...

hopeijk heb ik daar van geleerd..

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 21:44

claudia23 schreef:
Vanochtend was ik een beetje druk (zoals altijd eigenlijk Haha! ) en had dus geen zin om mijn stal schoenen aan te doen tijdens het uitmesten van
Sjors haar stalletje... Nou komt het... ik wou een flinke schep mest op scheppen...Ik let niet op en ineens voel ik een schrijnende pijnscheut in mijn voet...
AU!! Ik had dus een "tand"van de greep (mestvork) door de schoen heen gestoken in mijn teen Huilen ...Aangezien het eerst niet zo ernstig leek heb ik maar mee door gehinkt (ik ben niet zo`n huisarts liefhebber Clown )... Later om de dag (rond 2 uur) werd het pijnlijk en blauw, toch maar ff naar de huisarts..Die stuurde me gelijk door naar de eerste hulp. Daaraan gekomen gelijk fotoos en scan gemaakt om te kijken of alle spieren etc goed waren, dit was gelukkig niet zo...Ze verklaarden me voor gek dat ik zo lang had gewacht Schijnheilig

Nu hebben ze er hechtingen in gedaan (5) en heb op de koop toe ook nog 2 tetanus prikken in me kont gehad Clown .

Het advies van de arts: Goede schoenen aan en wanneer men een wond oploopt vooral met paarden mest gelijk een tetanus prik halen.

Kortom een dag vol belevenissen weer, ik moet mezelf toch maar even wat meer tijd gunnen.

Dit was dus mijn pijnlijke AU dag Haha!

GR Claudia



Foutje Clown


ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:46

pijnlijk:S