verslagje clinics Tineke Bartels & Wim Bonhoff

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

verslagje clinics Tineke Bartels & Wim Bonhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 17:28

hej hej

Nou dinsdag dus die clinics gehad en het was echt heel leuk Lachen !
Was er al vroeg uit om Pino te wassen enzo zodat ie er netjes uit zou zien. Ook al mn spullen nog ff gevet enzo. Schijnheilig Nou toen omgekleed, paarden opgezadeld, in de witte bandages, manage polo aan enzo, zag er erg mooi uit!
We moesten eerst buiten ff inrijden. Vrijdag was hij echt niet normaal zo druk buiten, dus ik dacht al dit word leuk... Hij was wel erg druk, heb hem het meeste er maar ff uit laten gooien. In de binnenbak zouden we die lessen krijgen. Alleen er was een stuk aan de lange zijde afgezet zodat daar alle mensen konden zitten. en in de hoeken stonden boompjes... Hij vond het echt eng. er niet langs willen, omdraaien (jee dat kan ie echt snel!! Verward ) en wegrennen enzo. naja na een paar rondjes was ie wel redelijk gewend en heb ik hem ook maar ff achter een rustig paard gezet. we waren met zn vieren. Heel leuk les gekregen en ze zei nog dat we goed reden! vond ik erg leuk om te horen. Nadat die les afgelopen was ff rustig stappen en konden mensen vragen stellen. (gingen ze klappen, dat hadden ze beter niet kunnen doen Haha! )
Daarna de springles, echt super! Pino kan echt lekker springen Lovers !
Ging wel lekker. daarna stopten we dus, hadden er al een tijdje opgezeten, toen werd ie ineens weer helemaal gek!! kwam denk doordat ze de hindernissen gingen opruimen en alle mensen uit de binnenbak gingen Verward toen lekker ff op stal gezet en pauze gehad en toen moesten we nog ff in de buitenbak. hij werd toen wel weer ff druk, maar hij was al best wel moe dus het viel toen wel weer mee. Het was echt heel leuk om te doen. mn laarzen kreeg ik alleen zowat niet meer uit!! Tong uitsteken zo warm was het ook, helemaal binnen!
Ja ik heb het wel naar mn zin gehad Haha! Er zijn wel foto's Cheese! gemaakt geloof ik, dus ik zal ff kijken of ik daar nog aan kan komen!! *LOL*

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 17:51

leuk hoor, kom maar op met die foto's!!!

en was het mooi daar, de voorzieningen enzo?

groetjes mariska

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:51

Hey wat leuk! Wat heb je zoal allemaal geleerd? Dat is natuurlijk wel leuk om te horen Knipoog

En ik wacht rustig af op de foto's Schijnheilig

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 19:29

de voorzieningen ken ik al wat ik rij er al ruim 11 jaar en werk er zo'n 3 jaar Haha! Maar ziet er allemaal mooi uit, gisteren zag het er echt super mooi uit!

Wat ik allemaal geleerd heb? Om eerlijk te zijn niet echt veel wat ik nog niet wist Bloos (niet arrogant bedoeld trouwens, nu ik het zo ff nalees Tong uitsteken Maar het was toch wat meer om de mensen die er waren te laten zien hoe men gevarieerd les kan geven, toch heb ik wel weer wat dingen geleerd hoor!) Ik heb een beetje moeite de laatste tijd om met mn buitenteugel wat meer te vragen en mn binnen teugel dan ontspannen te houden, dat kwam o.a. naar voren! en nog wat kleine dingetjes aan mn houding enzo. Het ging op een gegeven moment echt wel lekker, hij liep lekker ontspannen! Haha!
en ik hoop dat ik de foto's ervan krijg, dan krijgen jullie ze zo snel mogelijk te zien!!

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:32

Leuk, dat het goed ging. Vond het jammer dat ik moest werken. Wanneer ga je met hem starten??

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:21

Ik snap dat het absoluut niet arrogant is hoor! Ik heb jaren terug een clinic bij Imke Bartels gereden en bij haar kreeg ik eigenlijk hetzelfde te horen als iedere week bij mijn instructeur. Nou dat betekent toch alleen maar dat hij zijn werk goed deed? Knipoog

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 22:56

Bonte: Ja zeker jammer dat je moest werken! Ik ga eerst de FNRS proefen met hem staren. Er zijn waarschijnlijk geen chip in en ik vind het toch een beetje zonde om die erin te laten zetten, met het idee dat hij zomaar verkocht kan zijn... moet daar nog ff over nadenken. Maar ik wil nu ipv dressuur, springles gaan nemen met Pino! Dus een hoop 'dromen' even kijken hoe we dat gaan realiseren Haha!

Antoinette: mooi dat het niet zo overkomt! Ja dat idee had ik dus ook. mn instructeur vroeg het zelfs nog aan me haha! Haha!

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 23:20

Heb je al springles, want dan kan je misschien meedoen met Xanthus springen op 9 mei. Dan maak ik foto's Cheese! Cheese!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 15:48

heb wel al wat vaker gesprongen hoor, maar ik moet ff kijken hoeveel lessen ik nog op mn dresuur kaart heb en dan ga ik over op springen!
lijkt me wel leuk om mee te doen dan idd!! Haha!