succesvol kampioenschap

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

succesvol kampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 15:42

k had vandaag clubkampioenschappen. K reed met mijn eigen pony cor mee in de m1 en met het paardje van mijn vader king (die tuiger duz)in de B. K moest als allereerste met cor en reed k een keer foutloze proef leest mijn moeder te laat voor toen moest ik een volte rijden omdat k het bordje al voor bij was! We konden maar een kwartiertje in rijden duz king was best wel onrustig in de proef maar ondanks dat liep ie tog nog wel netties en met deze had ik voor het eerst wel een foutloze proef!!!!! Daarna was er nog een spring parcourtje! K deed alleen met cor mee met het springen. K heb 2 jaar geleden een ongeluk gehad met springen ook met cor (had k me elleboog uit de kom en gebroken) sindsdien heb k geen parcour meer gesprongen duz was wel zenuwachtig. Maar in het parcour hij gas er op en hoefde hem alleen maar te sturen duz was ik foutloos en barage ging super snel en was k ook foutloos!
Bij de prijsuitreiking had ik in de m1 met cor een eerste prijs met 152.
En met king in de B was ik tweede met 159 MIJN EERSTE 'WINTSPUNT'(baluh dat het clubkampieonschappen waren). En met het springen was ik eerste! En ben ook nog springkampioen geworden! en mijn mammie dressuurkampioen die had 166 punten het hoogste van iedereen! Duz voor mij was het een geslaagde dag!!!!

xxx maaike & en mijn kampioenen! Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 16:37

gefeliciteerd Haha!

die moeders ook he Boos! }>

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 11:39

wat leuk, gefeliciteerd joh!
(alleen ligt dat nou aan mij of is er zo laag gejureerd, vooral op een clubkampioenschap worden er bij ons nog wel es punten weggegeven enzo!)

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 11:42

gefeliciteerd, maar het zou makkelijker lezen als je gewoon Ik typt
ipv k, leest zo lastig, maar zal wel aan mij liggen Haha! Haha!

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 20:22

IK vond dat er wel redelijk gejureerd was. Alleen het is allemaal wel wat soepeler das wel zo. Misschien hebben jullie ook wel hele goeie ruiters die daarom zulke hoge punten halen.
He mijn mam rijd op een Z paard en IK rijd op een tuiger en haal ff 159 punten en zij had 166 was ook wel te verwachten dat ze dressuurkampioen werd! Tnx voor de felicitates misschien ga IK van zomer wel weer wedstrijden rijden met king want heb weer wat zelfvertrouwen gekregen!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 20:38

heey wat leuk zegd at eht zow goed ging!
Maaruh bel vanaaf nog wel ff wat IK wil een uitgebreider verslag horen.
Jajaja en ikw as toen diegene die emt JOU pony op ponykamp ging, haha, we zullen maar niet trug denken aan al dat geruzie Knipoog
maarja, ben blij dat ej weer een beetje over je angst heen bent.
En echt balen dat het de clubkampioenschappen waren.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 20:51

Nou dat zal wel uitbundig gevierd worden vanavond. Fijn Pinkygirl *LOL*

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 21:06

Wauw, gaaf joh! Je zal je zeker wel trots voelen! mag je zijn hoor, wand het is echt goed!! Lachen

cindyke17

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 00:25

proficiat
onze clubkampioenschappen moeten nog komen!!!