Verhelderend: Les gehad met Taling

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Verhelderend: Les gehad met Taling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 22:52

Ik rijd Taling nu sinds oktober vorig jaar, we zijn een heel eind verder gekomen, maar ik merkte wel dat ik op een punt kwam dat het me zelf niet meer lukte. Ik had eigenlijk al eerder willen lessen, maar wist nog niet goed bij wie. Nadat ik een keertje met Joyce B mee ben geweest naar Carmen Grondsma wist ik het iig wel Lachen

Gisteravond was het dan zo ver. Voor het eerst van iemand les gehad die écht duidelijk kan uitleggen en op een hele vriendelijke, opbouwende manier lesgeeft. Er zaten hele fijne stukken tussen, meneer kan het dus allemaal best Knipoog Margreet (Taling zijn eigenaresse) heeft de hele les op vieo opgenomen, die gaan we morgen ff bekijken, ben heel erg benieuwd.

Taling viel ook wel in de smaak, nou is hij ook wel heel knap, maar toch altijd leuk om te horen Lachen

Wordt vervolgd, over 2 weken gaan we weer! Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:02

Leuk dat het zo beviel Nienke! Het lijkt me een mooie methode om in te werken.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:08

Ben blij dat het zo goed bevallen is Nienke!
Het is toch altijd per combinatie afwachten of de juiste knopjes gevonden worden en Taling is niet 1 van de makkelijksten... Wel een echte charmeur Haha!

Ik hoop dat je veel hebt aan je lessen, ik ga in elk geval altijd met plezier heen, en met een tevreden gevoel naar huis... Ookal gaat het niet altijd makkelijk en soepel, ze weet je toch altijd positief te benaderen en de kleine stapjes die beter gaan te benadrukken!
Ben erg benieuwd naar de video, en natuurlijk naar foto's, als die gaan komen Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 00:04

Heerlijk hé, als het goed gaat.

Gevoel blijven vasthouden voor als het eens wat minder gaat.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:06

Fijn dat het zo goed ging! Altijd heel verhelderend iemand die je even precies verteld wat anders moet
Maak je ook even stills uit de video? Kunnen we allemaal zien hoe het ging Knipoog

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:45

Af en toe heb je dat gewoon effe nodig en dan kun je er later gewoon weer tegenaan *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:53

Leuk! Heb je stills van de video? Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 17:07

Te gek zeg. Ik ben benieuwd hoe je de video vind.
Gauw laten weten. Fijn dat je iemand gevonden hebt waar je fijn les kunt krijgen...

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 17:14

Fijn Nienke Lachen

Het is idd best een knappe zwarte Knipoog

Fijn dat je nu dus verder kan met hem, door middel van fijne begeleiding!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 20:56

Stills duurt nog ff vrees ik, en daar heb ik onze k-bouter voor nodig, omdat de video eerst digitaal gemaakt moet worden Haha!

Ik heb de video zelf net bekeken en dat was toch wel heel leuk om te zien, ook met het commentaar van Carmen erbij. Ik heb echt het gevoel dat ik verder kan met hem. Taling zijn eigenaresse was ook erg enthousiast, ook niet onbelangrijk Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 16:46

Lekker is dat he? Dat heb ik ook met orbaldo Het wilde allemaal wel maar het ging net niet helemaal lekker.
Toen Janneke ons een maand na onze eerste les zag is ze ook gelijk bij deze instructeur gaan lessen Haha! Ik ben zo hard vooruit gegaan.