mensjes met los lopende honden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:18

Inderdaad zeeeer irritant van die loslopende honden. 'k Liep een paar weken geleden met m'n verzorgpaardje naar het strandje en we gingen even in het water stappen. Komt er een tijdje later uit het niets een blaffende hond aanrennen, Maroushah schrikt ontzettend, trekt mij onderuit en sleept me een heel stuk door het water. 'k Had ook nog is m'n gewone kleren aan (was in een paar tussenuurtjes, dus moest daarna weer naar school Bloos! ). Presteert die vrouw het ook nog eens om te zeggen: "Hij wil alleen maar spelen hoor". Grrrrrrrrrrrrom Boos! nou vooruit, dan is het goed hoor Schijnheilig ... laat ze maar gezellig samen spelen Boos! Boos!



Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:21

Yuri schreef:
maa rin dit geval is niet alleen de vrouw van de hond schuldig vind ik. Jou paard schrikt op dat moment ook. Dat vind ik dus een beide geval. Dan moet je zelf zorgen dat hij mak is bij honden. Niet als belediging bedoeld maa rik vind niet dat je die vrouw de schuld kunt geven dat jij je paard niet kan houden. Verward


Normaal gesproken schrikt ze niet van een hond, maar als er onverwachts een blaffende hond uit de bosjes naar haar toe komt rennen vind ik het niet raar dat ze daar van schrikt. Schijnheilig Bovendien had ik Maroushah vast en die hond liep los ... en als je ziet dat een paard schrikt van je hond, kan je hem toch in ieder geval proberen terug te roepen in plaats van te zeggen "Hij wil alleen maar spelen hoor"
Verward

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:38

Een nog niet ingereden paard vind het ook wel eens leuk om ff naar buiten te gaan ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: angrywolf, Ilona__, Ineke2, Jihama, Karintich, laura22, MairiMacBran, Martje80, Miran, Muga, Ptl4ever, sterregoud, xRaisin en 80 bezoekers