Heerlijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Heerlijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-02 14:25

Ik ben zo blij met dit lekkere weer vandaag! Na gisteren de "enge" oprijlaan te zijn overgesleurd, kon ik vandaag weer in de bak stappen. Daar doet ze niks en dat was zo relaxed! Straks met de andere naar een binnenbak om te rijden en dan hebben we weer een winterse dag overleefd!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 15:45

Heerlijk he....maar vanaf vandaag gaat de dooi ook inzetten heb ik gehoort op het journaal *LOL*
Ben er eigenlijk best wel blij om ......vind dat pak sneeuw schitterend hoor, maar ik kan echt geen kant op.....heb al dagen niet gereden, bij ons is het pad voor het land net een ijsbaan.....en het land is ook aardig aangetrapt dus daar kan ik ook niet rijden Huilen .......laat het maar snel weer lente worden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 15:53

Ik mag eigenlijk helemaal niet klagen want ik heb 2 rijhallen tot mijn beschikking. Maar helaas is de bodem van de trainingsmolen helemaal bevroren en het buitenterrein is een grote ijs baan. Mijn arme paard komt nu nog maar 1 keer per dag uit zijn stal en dat is wanneer ik kom om te rijden. Juist met die kou hebben ze extra behefte aan wat lichaamsbeweging om zichzelf lekker warm te kunnen houden. laat het maar snel weer gaan dooien

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 16:19

lekker zo'n dagje tussendoor he? Dat er maar meer mogen komen....

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 16:36

fijn is dat he? Ik ben gister ook geweest en ga morgen weer mhhh en maandag nog een keertje!

Ik hoop dat het echt gaat dooien donderdag zeiden ze op de radio helaas dat het nog wel tot februari aan zou kunnen houden Boos!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 18:04

Ik heb vandaag weer niets met ze kunnen doen, maar ze hebben wel allemaal 3 uur in de paddock gelopen waar ze wat heen en weer kunnen lopen. Gisteren had ik ze wel losgelaten in de bak maar het is zo glad op het pad er naartoe dat ik ze vandaag nog maar een keer heb binnengehouden. Hopelijk wordt het na morgen weer beter, anders zie ik het heel somber in allemaal!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 18:22

Gisteren was de bak een beetje hard, maar het bovenlaagje was wel los, ik kon toen dus erop stappen en rechtuit draven. Helaas verveelt die van mij zich dan nogal snel, zodat we al snel alle kanten op sprongen en toen ben ik eraf gegaan, want daar was de grond echt te hard voor.
Gelukkig was hij vandaag weer beter, maar hij was zijn truken van gisteren nog niet vergeten helaas, en ik wilde nog niet echt gaan galopperen enzo vanwege de nog iets harde ondergrond.
Wij hebben echt onwijs mazzel geloof ik met onze bak, ik kan bijna gewoon doorrijden.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 19:29

idd stom. mijn paard komt nu ook 1 a 2 keer per dag uit de stal, die stomme gladheid