Ezels zijn vet, maar ben ik de enige die dat vind?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:27

hahahaha ik d8 dat ik de enige was Haha! !!! ik verzorg nu al 3 jaar bonny Lovers , een ezel op een kinderboerderij samen met nog 2 andere meisjes. vroeger heb ook een stuk of 7x op haar gereden maar ik werd al snel te lang (en nu dus ook te zwaar).
bonny heeft in die 3 jaar dat ik haar verzorg 2 veulentjes gekregen Haha! --->blitz en bowi. blitz was een hengstje en heb k niet zo heel lang verzorgd want ik begon pas met verzorgen van blitz en bonny toen blitz al een paar maanden oud was (en na een half jaar worden ze weer verkocht Verdrietig ). bowi (een merrie) heb ik geboren zien worden en heb ik vanaf toen ook gewoon verzorgd. bowi was echt onwijsss lief Lovers. bowi ging ook na een half jaar weg Huilen maar ze heeft nu een goed tehuis. met blitz ben ik contact met de eigenaar verloren en die eigenaar heeft blitz ook weer doorverkocht en weet daar het adres niet meer van Verward maar met bowi heb ik wel het adres dus ik ga binnekort vragen of ik een xtje mag komen kijken of het goed gaat . binnekort gaat bonny weer naar de hengst dus krijgt ze alst goed is volgend jaar ongeveer weer een veulentje. nu ik niet meer op bonny kan rijden ga ik redelijk vaak met haar lopen en heel af en toe met het karretje. ik zal kijken of ik een xtje foto's van bonny kan laten zien. ik weet namelijk niet hoe je ze hier op het forum zet want mn foto's staan niet op internet (dus als iemand het me kan uitleggen, pb me maar).

jeej, in mei naar tsjechie!!



meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:34

ja dat vind ik juist zo leuk aan ezels. ze hebben een eigen mening, zijn grappig, schattig, en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan Knipoog voor foto's van bonny en bowi: pb me maar en geef dan je email niet te vergeten Lachen

jeej, in mei naar tsjechie!!

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 10:44

ik heb zelf geen rijfoto's van mij op bonny maar een meisje had een keer haar fototoestel meegenomen en heeft toen foto's gemaakt van mn vriendinnen op bella en bonny. ze komen volgens mij nooit op bokt en ze hebben ook geen scanner . voor de liefhebbers: 6 juni is er in blijswijk (hoe schrijf je dat Verward ) een ezelkeuring. bella en bonny doen er ook aan mee . ik ben dan helaas een weekend weg dus ik kan niet komen, maar ezelkeuringen zijn echt grappig heb ik gehoord Lachen

jeej, in mei naar tsjechie!!

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:21

nou ik reed niet op dezelfde manier ezels als paarden. ik heb op mn verzorgezel (geen foto omdat hij niet op internet staat) ook een aantal keren gereden en daar zat sowieso een ander zadel op (veel lichter enzo). ik reed ook met losse teugels, en gebruikten bijna alleen maar m'n stem. heel weinig m'n benen omdat ze dat niet fijn vindt. ik legde alleen af en toe m'n benen aan maar meer ook niet. ik heb namelijk gehoord dat als je gaat drijven, je de luchtwegen ofzo van de ezel knelt elke keer, maar ik weet niet of dit waar is. bonny (m'n verzorgezel) was iedergeval op stem en ook een beetje op zit ingereden. maar op de foto's die hier geplaatst zijn zie ik volwassen mensen zitten, maar op bonny zou dat echt niet kunnen!

jeej, in mei naar tsjechie!!

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:34

ja, bonny is inderdaad maar rond de 1 meter hoog. ik zei ook dat ik het niet zeker wist van die luchtwegen, maar als ik m'n benen gebruik vindt ze dat iedergeval niet fijn. nu rijd ik ook niet meer op bonny, ik loop wel buiten op hele leuke paadjes. vandaag was bonny hengstig dus over 3 weken gaat ze naar de hengst...dat betekent: over ruim een jaar weer een veulentje!!! (bij bonny duurt het iets van 13 maanden, net zoals de vorige 3x)

jeej, in mei naar tsjechie!!

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:46

yesss! het is eindelijk gelukt om een foto van bonny op bokt te zetten Haha!
dit lieve ezeltje hieronder verzorg ik nu dus al 3 jaar
Afbeelding
ze kan behoorlijk eigenwijs zijn maar ze is echt onwijs lief. aan het begin liep ze echt nooit met me mee en wilde ze nooit luisteren, maar tegenwoordig doet ze echt bijna alles
ze heeft ook 3 veulentjes gehad: binky, blitz en bowi.
toen binky geboren was verzorgde ik haar nog niet, blitz heb ik wel een paar maanden verzorgd en bowi kende ik vanaf haar geboorte (ik was er bij namelijk). na een half jaar ongeveer zijn ze allemaal verkocht helaas Verdrietig maar ik ga haar nog een keertje opzoeken
hieronder nog een foto van bowi, een paar weken voor ze verkocht werd:
Afbeelding

jeej, in mei naar tsjechie!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, fleur_yen, GabberGill, GaitMonster, kreekie, Mevr_Meeuw, Miekie74, Miran, MissSicarius, Nadiine__x, Pikeur, Renkle, sallinara, sterregoud, Sterrenpony, Sting, TamaraFloor, Tieme en 119 bezoekers