overpeinzingen 10 mnd na ongeluk.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

overpeinzingen 10 mnd na ongeluk.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 10:07

ja ja, het ongeluk is alweer bijna 10 maanden geleden, de tijd vliegt.
2 maanden ziekenhuis, 2 maanden thuis op de bank, blij met beetje kunnen strompelen na zo'n lange tijd en dan opeens gaat het snel en loop je weer redelijk snel. Vreselijk veel pijnen doorstaan, maar ik ben er weer !!! Ik loop weer, ik kan weer bijna alles.

Pijn heb ik nog bijna dagelijks, maar daar zal ik OF mee moeten leren leven, of me moeten laten opereren (pinnen in m'n bekken) en die keus kan ik nog niet maken. Is de pijn erg genoeg om pinnen erin te laten zetten ? Wanneer is dat erg genoeg ? Als het me beperkt in dingen die ik wil ?
Pinnen zijn ook niet DE oplossing........er zullen dan bewegingen zijn die ik ook nooit meer kan maken.......moeilijke keus dus en ik laat die dan ook nog even achterwege.........nog even afwachten of het nog verbetert komende tijd.

Drie weken lang in mexico bijna helemaal geen pijn gehad, ben nog geen dag terug of de pijn is ook terug....zou het door het klimaat komen ?????
geen idee...........

Wel weet ik ondertussen dat ik ga proberen op Maddox te klimmen.
Beetje onhandig dat ie groot is, maar met een grote opstap moet het misschien lukken. Eerst even wat kilo's afvallen want anders zakt ie door z'n rug. Mijn hemel, wat kom je aan van een half jaar helemaal NIET bewegen en dan vervolgens nog niet veel doen en 3 weken op een all inclusive vakantie gaan hihi......... Schijnheilig arm peerd.......

Maar okee, dat heb ik in ieder geval al besloten, een keertje stappen, en dan.............tja.................dat zien we dan wel............misschien schreeuw ik moord en brand van angst haha of ik zeg "geef die teugels maar, dan maak ik ff een galopje" hahaha...........we zien het wel

Al met al............mag ik niet klagen denk ik met hoe het afgelopen is....
als het zover is dat ik op maddox ga, volgt bericht Haha!


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 12:28

"goed" te lezen dat klimaat inderdaad invloed kan hebben, had er zelf nooit aan gedacht...........

het zal nog geen rijden worden hoor moossie, maar meer als een zoutzak even stappen Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 12:42

ho ho ho mensen, niet te snel conclusies trekken

ik zeg niet dat ik weer ga rijden..........

ik ga een keer stappen op maddox en dan zien we wel hoe dat loopt

het kan zijn dat ik inderdaad weer ga rijden, maar voor hetzelfde geld ben ik te bang of doet het teveel pijn, het kan nog alle kanten op.......

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 11:45

ik vind het stiekem ook wel erg spannend natuurlijk.........
m'n vriend heeft me vast gewaarschuwd dat hij me niet van de straat af komt schrapen dus dan weet ik dat hahaha. De arme jongen heeft er genoeg van na 2 ongelukken.................en eigenlijk heeft hij wel een klein beetje gelijk.................maar toch...


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 11:48

nou maddox is heeeeeeeeeeeeel rustig, dus dat moet goed gaan !!!! Perfect paard ervoor !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, BrandWatchBot, Dartel, desireeee_x, Linde_C, MairiMacBran, Miran, Omany, Punz, Ruai, StalNollie, Vagabondo en 87 bezoekers