heb net niet in mijn broek gep....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

heb net niet in mijn broek gep....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 22:02

....van het lachen. Oke was wel niet vandaag maar afgelopen zaterdag maar had niet echt de tijd tot nu toe om het te vertellen.
Wij hebben op stal 7 merrie's, een twenterhengst en een enterhengst staan. Nou gaat het om de twenterhengst genaamd Borny. Schat van een beest, laat zich met de pink leiden en staat lekker tussen de merrie's in. En zoals dat gaat natuurlijk is er altijd wel eentje henstig dus Borny mocht zich helemaal uitleven (en dat heeft hij ook wel gedaan Haha! ). Nu wilde de eigenaar er toch zeker van zijn dat het in ieder geval 1x keer was gegaan ....dus merrie gepakt bij het halster en Borny liep zich al "warm te draaien". Na een aantal minuten stond alles (of liever gezegd...hing alles Haha! ) in vol ornaat en huppekee...
Duurde maar kort maar het schot was vol in de roos. Maar nu het mooiste...Borny hing dus op die merrie en zijn voorbenen bungelde aan weerszijden en hij bewoog niet meer Verward ....die merrie op haar beurt was het zat en zette zichzelf in de eerste versnelling en liep vooruit. Och en die arme Borny lazerde zo van die merrie af en kon zich echt nog net staande houden met een blik van...."wat gebeurd er wat gebeurd er?". Hij was ff helemaal van de wereld. Misschien moet je het zelf gezien hebben maar wij lagen allemaal in een deuk om die clown.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:23

Whaha lijkt me idd een lachwekkend gezicht *LOL*

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:26

Mag die zomaar alles dekken dat er loopt dan? Hm, raar systeem bij jullie op stal...

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 22:42

Haarbal schreef:
Mag die zomaar alles dekken dat er loopt dan? Hm, raar systeem bij jullie op stal...


niet gelijk oordelen!
2 merries zijn al drachtig dus daar komt hij echt niet bij want dan krijgt hij een mep....andere merrie is maar steeds niet hengstig dus daar kan hij ook een klap van verwachten (maar die mag hij van de eigenaar wel dekken)...dan nog een bijna entermerrie...en dan nog twee merries die wij apart zetten als ze hengstig zijn. En als laatste dan de merrie die hij nu gedekt heeft (wat ook de bedoeling was).

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:45

Bij ons worden de merries ook apart gehouden van het hengstje, maar dr zijn er toch al 2 gedekt wat niet de bedoeling was....de eigenaren zijn dar niet zo blij mee.... Lips are sealed Ik ben blij dat ik geen merrie heb anders had die die ook nog zwanger gemaakt... Lips are sealed
Maar fijn dat het bij jullie wel mag, het lijkt me wel een grappig gezicht toen die eraf viel.. Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:48

Haarbal schreef:
Mag die zomaar alles dekken dat er loopt dan? Hm, raar systeem bij jullie op stal...


En al was dat wel zo, laat ze het lekker uitzoeken... Jou paarden toch niet?

heb het ook eens gezien met een mini hengst die zo ongeveer in slaap viel terwijl ie nog op de merrie hing Haha!

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:06

Dat had Havel ook op de bok. Erg lachwekkend. Haha!

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:09

het zijn net gewone mannen....!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:17

Heb ik ook een keer gezien met een ruin op stal Lachen Lach inderdaad dubbel Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:34

Stef, iemand mag toch zeker wel een mening geven als ze het een raar systeem vinden... Djuno, vinden jullie het niet een beetje eng dat die (bijna) entermerrie ook bij die hengst loopt? Zij is wel erg jong om al drachtig te raken...iets wat wel degelijk mogelijk is... Scheve mond Mijn merrie was al een echte sloerie toen ze jaarling was, die liep zich continue aan te bieden aan een hengstje (toen was ze trouwens nog niet van mij) en toen de eigenaars dat zagen hebben ze de 2 maar gauw uit elkaar gehaald tot de hengst ruin was... Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:53

Whahaha wat lol!!! Das echt grappig ja *LOL*

Doris is ook echt zo'n sukkel, maar hij valt nog net niet in slaap Schijnheilig Gister gingen we rijden toen starlight hengstig was (meneer zelf is dus hengst) ging supergoed, hij hield het allemaal netjes bij de grond (lett. en figuurlijk.. Knipoog ) maar toen ineens kwam ie langs starlight, en hij doet me toch een sprong! Ik schrok me kapot, maar hij sprong mis die sukkel!!! whahaha als starlight 1 meter naar links had gestaan had ik nou een probleem, maar gelukkig is meneer dom *LOL*